hoi, ik heb een hp 620 foto camera, nou heb ik er een SD kaart voor bijgekocht want de 8mb intern is toch weinig. SD kaart wordt netjes gezien door de camera. en foto's en filmpjes maken gaat allemaal goed. Als ik de sd kaart wil uitlezen op mijn pc, dan doet deze het niet. Hij ziet wel dat er iets op staat maar kan deze dus niet openen. maar in toestel werkt alles gewoon met het terugkijken. Nou kan je denken dat de reader van mij niet funcioneert, maar heb het bij een andere pc ook geprobeerd daar deed ie precies het zelfde, iemand enig idee waar dit aan ligt, is de 128mb te groot ofzo?
Verwijderd
Dit ligt wss aan je camera zelf, heb je hem wel op 'pc modus' gezet? Dat ie dus gewoon die 128 meg als opslagmedie zal herkennen..
Verwijderd
Wat doet die als je het kaartje uitleest via de camera (dus kabeltje in de camera of op dockingstation, niet via reader) Kan je ze dan wel uitlezen. Heb het wel eens gehad met Sandisk geheugen (tenminste, onze klanten) en ook vaak met de 128mb SD versie. Dane Elec erin, en klikken met die dingen.
camera ziet de SD kaart goed, zeker weten. en er zit inderdaad een soort modus in voor usb instellingen. en dan kan ik kiezen tussen digital camera en diskdrive. maar weet niet wat dat precies inhoud. probleem is de usb kabel die hier bij zat is verdwenen. dus wilde alles via de sd kaart doen. hij slaat ook alles op de sd kaart op.
Verwijderd
Je kan altijd nog bij de gemiddelde computerboer op de hoek een kabeltje halen om daar je camera op aan te sluiten. Kan je in ieder geval ff kijken of die ze wel goed wegschrijft op je camera.
Probeer allebei de modussen eens, misschien werkt die op de andere wel
Kan je je geklikte foto's wel op je camera terugzien, of dat ook niet.
Kijk anders ff op http://h10032.www1.hp.com/ewfrf/Manual/bpy60576.pdf
Is een pdfje van je camera
Probeer allebei de modussen eens, misschien werkt die op de andere wel
Kan je je geklikte foto's wel op je camera terugzien, of dat ook niet.
Kijk anders ff op http://h10032.www1.hp.com/ewfrf/Manual/bpy60576.pdf
Is een pdfje van je camera
ja op camera zelf werkt alles perfect. terugkijken van alles dus ook. Ik ga even pdf'je doorlezen hoop dat iets tussen staat 
bedankt in iedergeval voor snelle antwoord
bedankt in iedergeval voor snelle antwoord
Pagina: 1