Toon posts:

LCD display Kodak DX 6340

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Als op het LCD-display van de Kodak DX 6340 een foto wordt afgebeeld gebeurt dat in twee stappen; eerst wordt het beeld snel (onscherp) opgebouwd. Snel daarna wordt -van boven naar beneden- het beeld nogmaals opgebouwd, daarna is het beeld geheel scherp! Is dit normaal en zijn er nog andere camerafabrikanten die op die manier het LCD-diplay met beeld vullen?

• BartW
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07:39
Volgens mij is dat normaal. Een kameraad van me heeft een Sony en die doet precies hetzelfde.

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
het het idd wel eens vaker gezien

mijn olympus heeft dat iig niet, m'n ixus V3 alleen als ik foto's terugkijk op het lcd en het scrollknopje ingedrukt hou :)

• Neo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08:52

Neo

Mijn Canon G3 doet dat ook als ik de scroll knop gebruik ik denk dat ze dat doen omdat je dan sneller door de foto's kan bladeren

• Sevenhunt
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-02 13:54
Klopt, eerst de onscherpe foto die snel te laden is, en als je hem goed wilt zien maaktie er dus een scherpe foto van.
Is erg handig hoor.

Heb je trouwens al eens een foto gemaakt met deze camera op a4 laten uitprinten?
Ben ik namelijk erg nieuwsgierig naar, of dat scherp genoeg is.

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:02

samo

yo/wassup

Is dat niet gewoon interlacing (maar dan laad ie pas volledig wanneer dat moet) en word dat bij veel plaatjes gebruikt voor snellere weergave? Het scheelt natuurlijk fink wat in processing time, en dat is makkelijk bij scrollen. Ik zou geen 3 sec per plaatje willen wachten, dan zie ik het liever slecht...

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

Verwijderd

Dat is normaal maar niet bij alle gebeurt dat van boven naar beneden ik had voor 2 dagen EEN MEDION VAN DE Aldi,
het spijt me zeer maar ik vond het 3x niks overgens is de ALDI een _/-\o_ zaak
omdat ze tenminste niet lopen te zeiken over niet goed geld terug garantie...

maar bij die medion was het eerst vaag en langzaam werd het beeld helder.

Verwijderd

Klopt!
Ik heb zelf een Kodak LS633 die de foto's precies hetzelfde opbouwt.
Wat mij betreft geen probleem.
Pagina: 1