Toon posts:

[WinCE/IrDA] Met IR TV/VCR aansturen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer hier met een PocketPC (Windows CE) een afstandsbediening na te bootsen (wat is er mooier dat met je PDA op je schoot alles te bedienen? :P)

Ik had OmniRemote gevonden, maar dat werkt dus alleen op PalmOS, en laat dat nou net niet hetzelfde zijn als WinCE... :Y)

Iemand een idee voor een programma op WinCE dat in staat is om IR-commando's te versturen?

• Ethnocentrix
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:45

Ethnocentrix

Rijkserkend prutser

Ja, je moet je PocketPC openschroeven, er een window erin zetten en een CCFL erin bouwen :+

Serieus: dit topic hoort volgens mij in gadget talk of in software algemeen...

[ Voor 1% gewijzigd door Ethnocentrix op 20-12-2003 21:32 . Reden: typo ]

You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.

• Spiller
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-03 20:31
Ethnocentrix schreef op 20 december 2003 @ 21:23:
Ja, je moet je PocketPC openschroeven, er een window erin zetten en een CCFL erin bouwen :+

Serieus: dit topic hooft volgens mij in gadget talk of in software algemeen...
lol :D een ccfl in je pda, ik zie het me al helemaal voor me! fantastich idee!

Ioniq 5 P45

Verwijderd

move CME>SA

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:11
De IR poort op de meeste pocketpc's is niet krachtig genoeg. Dus je moet dan op 20 cm van je TV gaan zitten. Is niet echt meer een afstandbediening te noemen ...

-

Verwijderd

Topicstarter
Juicy schreef op 20 december 2003 @ 22:27:
De IR poort op de meeste pocketpc's is niet krachtig genoeg. Dus je moet dan op 20 cm van je TV gaan zitten. Is niet echt meer een afstandbediening te noemen ...
Het is alleen maar om een DVD-speler regiovrij te maken :) Dus even paar codes sturen en klaar :)

Idd, moest naar SA, sorry!
Dat zal ik eens vragen :) Het is iig een Fujitsi Siemens Loox met Windows CE (versie weet ik zo niet).. Ik zal eens met die pdawin.com gaan spelen :)
Pagina: 1