Toon posts:

windows bestandsbeveiliging

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
enkele bestanden die voor een goede werking van windows nodig zijn zijn vervangen door niet herhende versies de oorspronkelijke versies van deze bestanden moet worden terug gezet om systeemstabiliteit te behouden

plaats nu Cd-rom met windows XP professional.

dit zegtie hoe kan ik dit uitzetten...?

als ik de cd erin pleurt wil die opnieuw instaleren...

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Enwat heb je zelf alllemaal al geprobeert? Waar heb je overal al gezocht om zelf tot een oplossing te komen? Geef eens voorbeelden van wat je al heb gevonden... Heb je al de recovery console geprobeert? Of een herstelpunt geladen?

Kortom, geef eens wat meer info ;)

[ Voor 38% gewijzigd door Han op 20-12-2003 21:18 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
Merely schreef op 20 december 2003 @ 21:17:
Enwat heb je zelf alllemaal al geprobeert? Waar heb je overal al gezocht om zelf tot een oplossing te komen? Geef eens voorbeelden van wat je al heb gevonden... Heb je al de recovery console geprobeert? Of een herstelpunt geladen?

Kortom, geef eens wat meer info ;)
heej ben god maar :) neej heb al alles geprobeert om het uit te kunnen zetten heb er iemand naar laten kijken weet niet wat hij gedaab heeft allemaal maar krijgen het niet uitgezet echt verevelend laat het nu gewoon openstaan anders krijg ik om de 3 seconden die melding...

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Zou je zo vriendelijk willen zijn om gebruik te maken van leestekens? Een paar puntjes, hoofdletters en normale zinopbouwingen zouden het allemaal al een stuk duidelijker maken. Open even een nieuw topic waarin je in duidelijk en correct Nederlands je probleem beschrijft. Lees eerst die linkjes even door die ik je gaf, zodat je volgende topic wel aan de richtlijnen voldoet. Vergeet ook niet het OS in de titel te vermelden....

Mocht je problemen hebben met mijn verzoek: gooi eerst je tekst in Word en laat de spellingscontrole en grammaticacontrole hun werk doen....

Succes :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Dit topic is gesloten.