Toon posts:

Geen subwoofer bij divx (standalone)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de Yamada dvx6000 met de Ozaki Q3 hm030 speakersset eraan.
Nou krijg ik met divx geen geluid over de subwoofer (alleen over de links en rechts front) 2.0 dus. Als ik via de yamada setup de speaker test doe krijg ik wel geluid uit alle boxjes.... En dvd's speelt ie wel 5.1 af.

Kan divx alleen 2.0 dus geen subwoofer?

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-03 19:05

bonzz.netninja

Niente baffi

lig eraan hoe de divx in elkaar steekt he ;) maar de meeste zijn gewoon stereo geluid

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

Verwijderd

zal het wel mp3 zijn he, voortaan ac3 gebruiken dus ;) Kun je het laag van de fl en fr niet naar de lfe sturen ?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2003 20:53 ]

Verwijderd

Topicstarter
maar stereo betekend toch niet dat de subwoofer het niet doen :'(

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 december 2003 @ 20:54:
maar stereo betekend toch niet dat de subwoofer het niet doen :'(
Stereo is 2 kanalen, dus front l/r. Pas bij 2.1 word de sub aangestuurd.

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-03 19:05

bonzz.netninja

Niente baffi

hoera voor da
maar helemaal mee eens hoef ik het niet te zijn. Als je een beetje fatsoenlijke versterker hebt zou hij zelf mogen moeten kunnen uitmaken tot waar je 2 boxen het doen, en vanaf wanneer (welke frequentie dus) de sub mee gaat doen

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:28

Klippy

Still Game

De DivX sepler zal gewoon niet zo'n goede versterker hebben.

Hij pakt gewoon elk kanaal zolas hij hem aangestuurd krijgt, dat is het nadeel van dat soort spelers.

Misschien kan je er beter een echte versterker aanhangen met Dolby Prologic ofzo, dan heb je iig ook met 2.0 kanalen nog een beetje surround effect en iig subwoofer.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Verwijderd

hey, je subwoofer heeft toch niks te maken met het signaal dat je geeft?

ik heb geen mp3z in 2.1 gecodeerd en toch klaagt mijn broer van de bass hoor. ;)

je signaal ( gelijk welk) wordt gescheiden ==> hoge tonen naar de tweaters( je sattelietjes)
en de lage tonen naar de baskast ( subwoofer)

• Cyb
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Cyb

Stel de sats op de Yamada in op SMALL speaker mode als ie deze optie heeft, dan doet je subwoofer ook mee.
Pagina: 1