Ik heb een klein probleempje met -r media. Als ik -r schijfje met recordnow max 4 ga branden, en ik kies min of mid als speed brand het gewoon op 4x. Als ik met Nero 6 brand op 2x duurt het een half uur, maar zodra het begint met branden geeft het 15 minuten aan, en na 15 minuten staat de resterende tijd dan gewoon op 00:00:00 (ookal duurt het een half uur). Als ik een +rw brand op 2,4x dan geeft het wel de juiste tijd aan. Weet iemand hoe dit komt??
En nog een probleem is die ik heb als ik die -r schijfjes heb gebrand (backups), en ik speel ze op de ps2, maakt de ps2 lens een soort krijsende geluid, net alsof de putjes zijn geblokeerd, en de filmpjes happerren ook. Maar ik heb nu een spel geprobeerd die ik 2 a 3 weken geleden heb gebrand en die werkt nu wel, en die krijsende geluid is minimaal. Iemand hier een oplossing voor?
En nog een probleem is die ik heb als ik die -r schijfjes heb gebrand (backups), en ik speel ze op de ps2, maakt de ps2 lens een soort krijsende geluid, net alsof de putjes zijn geblokeerd, en de filmpjes happerren ook. Maar ik heb nu een spel geprobeerd die ik 2 a 3 weken geleden heb gebrand en die werkt nu wel, en die krijsende geluid is minimaal. Iemand hier een oplossing voor?