ja datw as ik ff vergeten maar hte is natuurlijk XP promutsje schreef op 20 december 2003 @ 20:24:
google is your friend heel veel meldingen ermee. doe er je voordeel uit. Volgende keer even je OS vermelden en wat je gedaan hebt om het al op te lossen.
maar wat ik bij google krijg daar begrijp ik niks vanmutsje schreef op 20 december 2003 @ 20:24:
google is your friend heel veel meldingen ermee. doe er je voordeel uit. Volgende keer even je OS vermelden en wat je gedaan hebt om het al op te lossen.
nstask.exe kan hij niet vinden dus dan kan ik ookniet kijken wat hij doet heVerwijderd schreef op 20 december 2003 @ 20:26:
kijken wat die foutmelding veroorzaakt.
m.a.w. kijk ff wat nstask.exe doet en is?
Overigens lijkt het op een virus:
http://www.liutilities.co.../processlibrary/nstask32/
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Verwijderd
Draai je viruscanner eens en ad aware
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2003 20:37 ]
Verwijderd
met run/uitvoeren kun je het bestand opzoeken en kijken wat voor bestand het isVerwijderd schreef op 20 december 2003 @ 20:27:
[...]
nstask.exe kan hij niet vinden dus dan kan ik ookniet kijken wat hij doet he
maar als je ff op google kijkt kom je gauw tot de conclusie dat het om een virus gaat.
ik heb norton gedraaid maar hij vind niks.Verwijderd schreef op 20 december 2003 @ 20:39:
[...]
met run/uitvoeren kun je het bestand opzoeken en kijken wat voor bestand het is
maar als je ff op google kijkt kom je gauw tot de conclusie dat het om een virus gaat.
XP aan titel toegevoegd. Volgende keer zelf even meteen het OS in de titel vermelden
[ Voor 5% gewijzigd door Han op 20-12-2003 21:12 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
zal ik doenMerely schreef op 20 december 2003 @ 21:12:
offtopic:
XP aan titel toegevoegd. Volgende keer zelf even meteen het OS in de titel vermelden
Verwijderd
Ben je enige gebruiker?
Check je NAV logs eens.
Lijkt mij eerder dat NAV het virus heeft verwijderd en dat je daarom die melding krijgt, zeker aangezien je de file niet op je bak hebt staan.
(Files van niet echt betrouwbare sources geopend?)
Dit is niet de manier waarop we op GoT topics openen - controleer eventjes je mail voor een meer exacte uitleg.
Dit topic is gesloten.
![]()