Ik heb op de internet site van casema gekeken om te zien welke router er werdt aangeraden. Ik heb vervolgens die router gekocht. Nu heb ik de alles aangesloten volgens de handleiding. Daar in staat dat als je de modem hebt aangesloten er een lampje moet gaan branden. Maar dit is niet het geval. Ik heb vervolgens een andere ( een gewone utp kabel ) gepakt maar nog steeds brand hij niet. Heeft er al wel eens iemand anders met dit probleem te maken gehad en zo ja hoe heb je dat toen op gelost.
Als iemand anders de oplossing weet mag hij het natuurlijk ook zeggen. Ik heb trouwens al wat rond gekeken hier maar niemand heeft het zelfde probleem. Het kan niet aan de router liggen want die heb ik al omgeruild en die doet precies hetzelfde ik hoor het wel.
Alvast hartelijk bedankt voor het helpen
Als iemand anders de oplossing weet mag hij het natuurlijk ook zeggen. Ik heb trouwens al wat rond gekeken hier maar niemand heeft het zelfde probleem. Het kan niet aan de router liggen want die heb ik al omgeruild en die doet precies hetzelfde ik hoor het wel.
Alvast hartelijk bedankt voor het helpen