Wanneer kabel?

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• brilsmurf
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:08
Bij mij in de buurt zijn vorige maand nieuwe blauwe kabels de grond in gegaan.
Weet misschien iemand hier hoe lang het (ongeveer) duurt voor je dan internet via de kabel kunt krijgen (ervaringen)?

Verwijderd

Als je geluk hebt binnen 10 jaar :r :r

Bij mij is het er nog steeds niet! Ze zijn ook zo lekker duidelijk wanneer het ongeveer komt hier die Essent@home (Gem Ravenstein)..
:( :( :(

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 08:16
Waarom gaan jullie niet gewoon in een normale stad/plaats wonen??? AMSTERDAM ofsow??? >:)
Hier is teminste wat te beleven

• brilsmurf
Hmmm
Ik woon nu 5 minuten van Rotterdam af (in een stad met 80.000 inwoners)...

Heb nu satelliet maar ik ben die 350,- pm incl. telefoonkosten een beetje zat.

• brilsmurf
meer?

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-08 18:18
Ach... blauwe kabels in de grond zegt echt helemaal niets. Ik dacht ook dat ik er was, en nu kan mijn hele wijk online via de kabel, behalve ik, omdat mijn woning daarvoor niet geschikt is, dus je ik zou maar niet te hoge verwachtingen hebben, ook al KOM je door de postcode-check.

Verwijderd

Mijn ervaring na het kabels leggen was (en is): zo'n drie maanden daarna een partij zenders erbij en bericht via brief dat internet ook mogelijk was. Nu (half jaar verder) blijkt nog steeds niets gedaan te zijn aan het netwerk wat betreft internet (moet een lokale SCAI regelen). Steeds gebeld en steeds "Binnen een week worden nieuwe filters geplaatst en dan kunt u zich aanmelden via UPC/Chello). Of anders gezegd: eerst door de SCAI zien te komen (mini UPC) en dan door UPC/Chello zien te komen. Dus: ik kan nog wel zo'n 10 jaar vooruit met m'n telefoonkosten voor het internetten (Shit happens) :'(

• brilsmurf
hmmm ik heb ne dus weer voor niks blij lopen maken :( :( :( :( |:( :r

• THW Mark
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-12-2025
Ik woon in Numansdorp... Juist jah... iets doet mij vermoeden dat het nog LANG gaat duren... Maar weet iemand of er een site met richtlijnen voor het aanleggen van kabel is???
Pagina: 1