Als ik vandaag over water loop, staat er morgen in de krant dat ik niet kan zwemmen
Verwijderd
Als je per se een NEC wilt wordt het dus een ND2500.
http://www.tweakers.net/pricewatch/73065
Het is voor de rest het bekende liedje;
Als je wacht tot de nieuwste versie, kun je wachten tot je baardharen de grond raken.
[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2003 19:56 ]
De keus is natuurlijk aan jezelf, die dingen zullen alsmaar goedkoper worden. Indien je hem nodig hebt koop je er komende week nog een, en anders in januari.
Doe 'es gek en hak zelf de knoop door.
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Als ik vandaag over water loop, staat er morgen in de krant dat ik niet kan zwemmen
Verwijderd
Ja, maar als je tot dan wacht kom je weer voor een keuze te staan, want dan worden er wel weer nieuwere versies aangekondigd (bijv. 12x branders ofzo)brummer schreef op 20 december 2003 @ 19:56:
klopt maar ze zouden februari/maart uitkomen geloof ik
Het beste is te wachten tot de release van een nieuw type en dan het type ervoor voor weinig aanschaffen.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2003 19:59 ]
Jah, en in 2004 krijgen we ook dual layer dvd-branders als we de fabrikanten zouden moeten geloven. Zo kun je wel blijven wachten. Gewoon kopen en branden met die handel.....brummer schreef op 20 december 2003 @ 19:56:
klopt maar ze zouden februari/maart uitkomen geloof ik
zo ja -> kopen
zo nee -> niet kopen
keuze ligt toch bij jezelf, als je het geld ervoor (over) hebt gewoon kopen dat ding.
Dit topic is gesloten.
![]()