dvd brander nu nog kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• brummers
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-05 22:39
hallo mensen,
ik denk er over om volgende week een brander te kopen een nec 1300 +/- of doe ik er verstandig aan om te wachten tot volgend jaar wanneer de nieuwe versie branders uitkomen.

Als ik vandaag over water loop, staat er morgen in de krant dat ik niet kan zwemmen

Verwijderd

Als ik nu een dvd-brander zou kopen koos ik een 8x brander.
Als je per se een NEC wilt wordt het dus een ND2500.

http://www.tweakers.net/pricewatch/73065

Het is voor de rest het bekende liedje;
Als je wacht tot de nieuwste versie, kun je wachten tot je baardharen de grond raken.

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2003 19:56 ]

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Ik vind mijn 4x brander snel genoeg, 4.7 gieg in een kwartiertje gaat me snel genoeg, ik kan ondertussen gewoon doorwerken.

De keus is natuurlijk aan jezelf, die dingen zullen alsmaar goedkoper worden. Indien je hem nodig hebt koop je er komende week nog een, en anders in januari.

Doe 'es gek en hak zelf de knoop door.

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

• brummers
klopt maar ze zouden februari/maart uitkomen geloof ik

Als ik vandaag over water loop, staat er morgen in de krant dat ik niet kan zwemmen

Verwijderd

brummer schreef op 20 december 2003 @ 19:56:
Ja, maar als je tot dan wacht kom je weer voor een keuze te staan, want dan worden er wel weer nieuwere versies aangekondigd (bijv. 12x branders ofzo)

Het beste is te wachten tot de release van een nieuw type en dan het type ervoor voor weinig aanschaffen.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2003 19:59 ]

• brummers
ik zie veel topics over de dual layer brander sony/pioneer/philips vaak over hoe en wat maar niet hoe duur die dingen worden weet iemand wat ze gaan kosten.

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:24
brummer schreef op 20 december 2003 @ 19:56:
Jah, en in 2004 krijgen we ook dual layer dvd-branders als we de fabrikanten zouden moeten geloven. Zo kun je wel blijven wachten. Gewoon kopen en branden met die handel..... :)

• brummers
gelijk heb je :) en anders de gekochte doorschuiven aan pa en zelf weer een andere kopen >:)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Heb je hem nu nodig?

zo ja -> kopen

zo nee -> niet kopen

keuze ligt toch bij jezelf, als je het geld ervoor (over) hebt gewoon kopen dat ding.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Kwestie van eigen keuze, kan niemand anders voor je maken.

Beetje nutteloos topic dus :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.