Door deze review heb ik dit beeldscherm op het oog gekregen. De Benq FP 991.
Wanneer je het artikel helemaal doorleest kun je tot de conclusie komen dat dit een van de betere schermen is als je naar de response tijd kijkt.
Eerst had ik de Samsung 191T op het oog, maar die blijkt dus in deze review het niet zo goed te doen, net zoals de andere Samsung's.
Omdat ik natuurlijk geen miskoop wilde doen van €700,- dacht ik er slim aan te doen nog enkele reviews door te lezen over dit scherm.
Dit is waarschijnlijk ook wel slim, maar wat blijkt nou dat er voor de rest (bijna) helemaal geen reviews zijn. Telkens kom je op hetzelfde stukje tekst uit (ook dezelfde layout) die de sites onder elkaar hebben verspreidt lijkt het wel.
Nu wend ik me maar tot jullie toe om te kijken of een (of meerdere
) van jullie nog een site weet met reviews van gebruikers of zo. Tuurlijk staat er her en der op die koop sites ook wel wat een gebruiker er van vindt, maar dan weet je nog niet wat die ermee doet. Voor simpel tekstverwerken voldoet die sowieso wel, zoals alle schermen, maar ik wil meer dan dat.
Zelf ben ik programmeur (in opleiding
), maar grafisch werk ben ik ook niet vies van (3D Max). Tevens speel ik ook wel games, dat zijn dan over het algemeen RPG's, UT (Classic, 2K3, 2K4) en voor de rest nog van die gehypte games.
Ik weet dat als je een gamer bent beter geen 19" TFT (nog) kunt kopen, maar ik wil er toch een. 18" zou ook wel voldoen, maar 17" vind ik weer te 'normaal' worden
Dus als iemand nog een leuke site weet waar men hun meningen over dit scherm geven, graag.
Een ander 19" scherm (of eventueel 18") voorstellen mag ook, want meer dan de review op xbitlabs weet ik niet qua ervaringen met 19" schermen.
Wanneer je het artikel helemaal doorleest kun je tot de conclusie komen dat dit een van de betere schermen is als je naar de response tijd kijkt.
Eerst had ik de Samsung 191T op het oog, maar die blijkt dus in deze review het niet zo goed te doen, net zoals de andere Samsung's.
Omdat ik natuurlijk geen miskoop wilde doen van €700,- dacht ik er slim aan te doen nog enkele reviews door te lezen over dit scherm.
Dit is waarschijnlijk ook wel slim, maar wat blijkt nou dat er voor de rest (bijna) helemaal geen reviews zijn. Telkens kom je op hetzelfde stukje tekst uit (ook dezelfde layout) die de sites onder elkaar hebben verspreidt lijkt het wel.
Nu wend ik me maar tot jullie toe om te kijken of een (of meerdere
Zelf ben ik programmeur (in opleiding
Ik weet dat als je een gamer bent beter geen 19" TFT (nog) kunt kopen, maar ik wil er toch een. 18" zou ook wel voldoen, maar 17" vind ik weer te 'normaal' worden
Dus als iemand nog een leuke site weet waar men hun meningen over dit scherm geven, graag.
Een ander 19" scherm (of eventueel 18") voorstellen mag ook, want meer dan de review op xbitlabs weet ik niet qua ervaringen met 19" schermen.
edit:
Shit...topictitel is niet goed....ff melden maar in SM
Zo te zien mag je geen " in je topictitel gebruiken
Shit...topictitel is niet goed....ff melden maar in SM
Zo te zien mag je geen " in je topictitel gebruiken
[ Voor 8% gewijzigd door Jan_V op 20-12-2003 19:54 ]
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ