Ik probeer voor het product Netgear WGR614GE Router 4xF+ENet Wless 54Mbps 802.11g een prijs toe te voegen. Ik kan helaas uit de lijst van winkels de juiste winkel niet vinden (Winkelman automatisering). Als ik echter deze winkel probeer toe te voegen dan zegt hij dat deze al toegevoegd is!
Volgens mij is dat probleem in de FAQ van dit forum in reviews: Adverteren en contactinformatie beschreven (zie PWM Basic).
Je kunt ook de Search gebruiken...
Je kunt ook de Search gebruiken...
[ Voor 110% gewijzigd door PcDealer op 22-12-2003 18:15 ]
Het is geen probleem of een bug, dit is namelijk zoals het bedoeld is. Shops die een PWM-account (zie linkje van PcDealer) hebben kunnen ervoor kiezen hun prijzen te locken. Dit houdt in dat de prijzen niet meer door gebruikers kunnen worden toegevoegd of gewijzigd. Dat is hier dus ook aan de hand
.
Heb je ook de zin die er na komt gelezen?
Oftewel, die shop wil niet dat gebruikers prijzen toevoegen en hebben dat dus uitgeschakeld.Dit houdt in dat de prijzen niet meer door gebruikers kunnen worden toegevoegd of gewijzigd.
OK, dan stel ik voor dat het duidelijker wordt gemaakt waarom een prijs niet toegevoegd kan worden. Kan winkel niet toevoegen -> bestaat al, kan prijs niet toevoegen winkel staat er niet tussen. Niet echt een vriendelijke manier om er achter te komen.
In het pop up-venster waarin je de nieuwe prijs kunt invoeren, staat de volgende tekst:
Is dat voldoende?De bedrijven die gebruiken maken van de Pricewatch Manager kunnen desgewenst de mogelijkheid blokkeren om prijzen door bezoekers te updaten. Dit is het geval bij de bedrijven die wel aanwezig zijn in de pricewatch maar niet voorkomen in de bovenstaande lijst.
Pagina: 1