Het is wel raak vandaag Beste Tweakers....
Ik wilde (zoals in het vorige topic van mij) FS2004 slipstreamen,... en dat is gelukt.
Flight Sim > 4cd's op 1 DVD zetten, in 1 map....
Nu wilde ik die op DVD branden samen met een ander spel (NFS-U)
Aangezien ik het spel al had (ughe) in ISO formaat, heb ik et maar als ISO gelaten en op de DVD gebrand.
Nu heb ik de DVD geladen en de ISO's van NFSU m.b.v Deamon Tools 3 virtueel geladen, en wilde aan een instalatie beginnen.
Algauw ben ik er achtergekomen dat het onbegonnen werk was, na 47% van het instaleren kreeg ik een lees fout, en moest ik noodgedwongen de instalatie stop zetten

Ik brand met Nero 6, en ik heb ook geen foutmeldingen gekregen, tijdens en na het branden.
Ik wilde het spel zowiezo weer instaleren, en heb het branden ermaar bij neergelegd.
De ISO's die ik al op mijn HDD had staan heb ik toen in Deamon Tools geladen, en natuurlijk weer geinstaleerd.
Maar ineens krijg ik dezelfde foutmelding....
"Cannot copy ........\vinyl...."
Retry or exit?
Ik blijf maar drukken op retry.....maar... niks...
Wat heb ik verkeerd gedaan?!
Waarom geeftie fouten?
Ik snap er niks meer van...
Ik begin steeds meer hekel aan ISO te krijgen
Oja...
Een klein beetje voorhistorie: voordat ik NFSU op DVD had gebrand heb ik em al via D-Tools geinstalleerd, en dat ging perfect...
Ik wilde (zoals in het vorige topic van mij) FS2004 slipstreamen,... en dat is gelukt.
Flight Sim > 4cd's op 1 DVD zetten, in 1 map....
Nu wilde ik die op DVD branden samen met een ander spel (NFS-U)
Aangezien ik het spel al had (ughe) in ISO formaat, heb ik et maar als ISO gelaten en op de DVD gebrand.
Nu heb ik de DVD geladen en de ISO's van NFSU m.b.v Deamon Tools 3 virtueel geladen, en wilde aan een instalatie beginnen.
Algauw ben ik er achtergekomen dat het onbegonnen werk was, na 47% van het instaleren kreeg ik een lees fout, en moest ik noodgedwongen de instalatie stop zetten
Ik brand met Nero 6, en ik heb ook geen foutmeldingen gekregen, tijdens en na het branden.
Ik wilde het spel zowiezo weer instaleren, en heb het branden ermaar bij neergelegd.
De ISO's die ik al op mijn HDD had staan heb ik toen in Deamon Tools geladen, en natuurlijk weer geinstaleerd.
Maar ineens krijg ik dezelfde foutmelding....
"Cannot copy ........\vinyl...."
Retry or exit?
Ik blijf maar drukken op retry.....maar... niks...
Wat heb ik verkeerd gedaan?!
Waarom geeftie fouten?
Ik snap er niks meer van...
Ik begin steeds meer hekel aan ISO te krijgen
Oja...
Een klein beetje voorhistorie: voordat ik NFSU op DVD had gebrand heb ik em al via D-Tools geinstalleerd, en dat ging perfect...
PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]