[NFSU] Tijdens race 70 vliegt het programma eruit

Pagina: 1
Acties:

• yrew
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:13
Net tijdens race 70,(mano et mano) drag race tegen 1 andere auto, klapte het spel er vlak na de start, ik meen net voor het opschakelen naar zijn vierde versnelling, eruit.

Ik heb inmiddels de nieuwste drivers (gforce1) gedownload, de patch geinstalled en ben nu bezig met directx 9b maar ik denk niet dat dit gaat helpen.

Heeft hier iemand hetzelfde probleem gehad en er een passende oplossing voor gevonden?

Maar natuurlijk,

direct x 9.b heeft niet geholpen, wel herkent XP nu dat er een probleem heeft opgetreden bij speed.exe en of ik een rapport wil verzenden.

mijn videaocard is een 3d prophet nvidia van hercules
mijn cpu is een amd athlon 1.2
ik heb 512 mb geheugen

zijn er nog meer zaken van belang? Ik zou het knap vinden als iemand een oplossing weet, heb min of meer wel de hoop opgegeven. Ik heb wel het idee dat ik met w2k dit probleem niet zou hebben, maar dat is eigelijk nergens op gestaafd.

[ Voor 42% gewijzigd door yrew op 22-12-2003 09:45 . Reden: aanvullende sys-specs en resultaat direct x 9.0b+22-12 spelfout ]

intergalactic.fm

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-02 22:20

Fuelke

Forza Ferrari

Misschien kan je jouw eigen oplossing eerst eens proberen en zien of dat werkt voor je een topic opent.
Mocht het niet lukken met je eigen oplossing post dan ook je systeemspecs, we kunnen immers niet raden wat voor PC jij hebt.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• yrew
niemand echt niemand een idee ?!?

intergalactic.fm

Verwijderd

Fuelke schreef op 20 december 2003 @ 19:15:
Misschien kan je jouw eigen oplossing eerst eens proberen en zien of dat werkt voor je een topic opent.
Mocht het niet lukken met je eigen oplossing post dan ook je systeemspecs, we kunnen immers niet raden wat voor PC jij hebt.
yrew schreef op 22 december 2003 @ 00:14:
niemand echt niemand een idee ?!?
Ik hoop dat je ogen nog goed functioneren...? :)

• yrew
Verwijderd schreef op 22 december 2003 @ 00:17:
[...]

[...]

Ik hoop dat je ogen nog goed functioneren...? :)
De jouwe blijkbaar niet. Ik heb de EDIT knop gebruikt ipv een heel topic vol te stoppen met replys. Zo van dan stop ik alle gegevens in de OP. Dus als je de openingspost leest zul je zien dat ik wel mijn eigen resultaten weergeven heb, en dat dit niet heeft mogen baten.

Hans anders alleen de prijs is anders :)

intergalactic.fm

Verwijderd

W00ps, idd. Excuses. _/-\o_ :)

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2003 11:17 ]

Pagina: 1