[FP] DPC-hitparades

Pagina: 1
Acties:

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-03 15:45
Hoi,

Viel me daarstraks op tijdens de server upgrade. Het GOT Tech Forum blokje is keurig verwijderd, maar DPC hitparades blijft wel keurig staan. Is misschien mooier de volgende keer om ervoor te zorgen dat die ook weg is.

That my $0.02!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik gok erop dat dit geheel automatisch gebeurd. De GoT-tracker wordt dynamisch gecreëerd (iedere x minuten geloof ik en dan gecached) en is dus gebaseerd op de Active Topics. Als GoT wegvalt, zijn er ook geen AT's meer en dus geen GoT-tracker. De DPC Hitparades moeten handmatig ingevoerd worden en zijn dus hard-coded en dus niet automatisch weg te halen.

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-03 15:45
Maar er is toch iets simpels te maken dat als ze bv. ergens in de database een vinkje aan of uit zetten deze de Hitparades niet laat zien.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik zie het nut er niet van in om een vinkje te maken omdat het forum er eens een keer uitligt vanwege onderhoud.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Kan gedaan worden ja. Het zou me verbazen als het gebeurt. Daarvoor is de inspanning die geleverd moet worden te hoog ten opzichte van wat het oplevert. Hoe vaak gebeurt het nu dat er een server down gaat? Niet erg vaak, en om dan zo'n feature toe te voegen voor die paar uur in het jaar... Ennieweejs, je kan het op Devtrack zetten en dan zien de devvers wel wat er gebeurt.

Als je een abonnement hebt kun je de DPC-tracker helemaal uitzetten trouwens. De eerste keer dat ik je TS las vroeg ik me af waar jet het over had omdat ik die DPC-dingen nooit zie :P.