video aansluiten op de pc

Pagina: 1
Acties:

• Sjonny75
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-12-2021
Ik weet dat er al verschillende topics over dit onderwerp geweest zijn, maar mijn vraag is nog steeds niet beantwoord. Ik wil dus een video op mijn pc aansluiten zodat ik dus een videotje op mijn pc kan bekijken. Ik heb als videokaart een ASUS V8200 Deluxe Geforce 3 Ti500. Nu heb ik op mijn video een scartplug zitten met daarop die 3 tulp aansluitingen. Op mijn videokaart heb ik ook een gele tulp aansluiting. Die twee heb ik met elkaar verbonden maar ik krijg geen beeld.
Ik gebruik ASUS Digital VCR 2.5 en heb de nieuwste wdm-drivers geinstalleerd.
Wat doe ik fout?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Kun je niet die SCART plug ertussenuit halen. Dat is vaak de zwakste schakel omdat het vaak gewoon NIET goed werkt.

• Sjonny75
nee, want erzitten geen tulpaansluitingen op de video

• Nulnulnix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-09-2025

Nulnulnix

BOFH

Kun je wel opnemen van PC naar Video?

Op de connector die jij bedoelt, zit daar nog een schakelaar? Zet die eens om...

We have just one world, but we live in different ones...

• Sjonny75
ik krijg totaal been beeld van de video op m'n pc. Ik kan wel op opnemen klikken maar dan neemt ie een zwart beeld op. En die schakelaar op die scart heb ik idd al een paar keer omgezet maar volgens mij moet ie op out staan (dacht ik ergens gelezen te hebben)

• Nulnulnix

Nulnulnix

BOFH

Sjonny75 schreef op 20 december 2003 @ 18:30:
ik krijg totaal been beeld van de video op m'n pc. Ik kan wel op opnemen klikken maar dan neemt ie een zwart beeld op. En die schakelaar op die scart heb ik idd al een paar keer omgezet maar volgens mij moet ie op out staan (dacht ik ergens gelezen te hebben)
Wat ik bedoel:
als je een filmpje afspeelt op de PC, kun je die dan op de video opnemen?

En ja, hij zal op "out" moeten staan.
Ervaring leert me dat het contact van betreffende scart plug niet altijd lekker is...

• Sjonny75
Ik zou niet weten of de video van de pc opneemt en dat kan ik ook niet testen omdat ik geen tv in debuurd heb.

• Nulnulnix

Nulnulnix

BOFH

Dan houdt daar een stukje analyse op...

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Heb je 2 SCART aansluitingen op je VCR zitten? probeer dan eens de andere...vaak is er 1tje bedoeld voor decoder-aansluiting en 1tje zijn alle pennen wel aangesloten, voor interactie met TV en randapparatuur.

• Sjonny75
nope hij heeft maar 1 scart

• Beelzebub
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-03 13:06
Je wilt vanaf de video iets op je pc laten afspelen? Dan heb je een tv-in kaart nodig, ook wel TV-kaart genoemd. Met je tv-out die op je videokaart zit gaat dat niet lukken.

www.hetbsg.nl

• Nulnulnix

Nulnulnix

BOFH

Beelzebub schreef op 20 december 2003 @ 18:53:
Je wilt vanaf de video iets op je pc laten afspelen? Dan heb je een tv-in kaart nodig, ook wel TV-kaart genoemd. Met je tv-out die op je videokaart zit gaat dat niet lukken.
K**, dat IK daar nou niet aangedacht heb :) _/-\o_
Dat zal idd heel veel schelen! LOL

Pagina: 1