Zo, alles lijkt het te doen.
dus kan hier een slotje op, hebben we dat ook weer gehad. 
Meh, de forumtijd klopt nog niet.. nou ja, dat fixen ze ook wel weer.
Meh, de forumtijd klopt nog niet.. nou ja, dat fixen ze ook wel weer.
[ Voor 38% gewijzigd door Kaj. op 20-12-2003 17:53 ]
hebben we dat ook weer gehad
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Kaj.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Gaan we nu weer gesloten topics omhoogkicken? 
nee, dat mag niet!
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Hej... ga jij eens wat stekkertjes controleren
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
neuh.. ik zit lekker te wachten
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Doen we toch nooit
Zal ik die andere 2 dan ook maar sluiten?

Tword nu eigenlijk net gezellig met dat geneuzel over die namen

Welk geneuzel? oh, die. 
Nou ja, laat nog maar even open dan.
Nou ja, laat nog maar even open dan.
Doen we 
Wat was er trouwens over gesloten topics kicken?

Wat was er trouwens over gesloten topics kicken?
Geen idee, dacht dat iemand daarover iets gezegd had. Ik vind het eigenlijk ook niet kunnen.
Volgens mij heb ik de echte klager al gevonden: OpifexMaximus in "We zijn er weer (part 2)"
Die zag ik ook al staan ja... maar die vind ik toch meevallen.
Deze dan, die kun je toch ook onmogelijk belangrijk vinden?
<!-- vlot het al met m'n postcount opkrikken?
-->
<!-- vlot het al met m'n postcount opkrikken?
oke hoi
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Snel doen dan, volgens mij ligt ie nu nog te ranzen terwijl wij al lang weer aan het werk zijn
Ja okee, maar gewoon uit principe even etteren toch
Slaap jij trouwens nog wel eens, of was je om 06:34 alweer wakker?
Ondanks dat ik verrot slecht slaap af en toe was het in dit geval toch echt omdat ik naar kantoor moest. 
En kees etter ik wel op een andere manier.
En kees etter ik wel op een andere manier.
Oh voor mij is het laatste werkdag van het jaar in Heerlen, dus ik vond 10:15 wel een goeie 'fashionably late' tijd om binnen te komen 
Zullen we Kees z'n forumtitel veranderen om 'm te etteren?
Zullen we Kees z'n forumtitel veranderen om 'm te etteren?

Nee, ik bedenk wel iets anders subtiels...
Wist je trouwens dat Kees (en ik) jullie toch alweer een behoorlijke tijd subtiel een beetje voor de gek houden? (weet niet hoe lang, maar toch zeker iets van twee maanden reeds)
En het leuke is: niemand is het tot nu toe opgevallen.
Wist je trouwens dat Kees (en ik) jullie toch alweer een behoorlijke tijd subtiel een beetje voor de gek houden? (weet niet hoe lang, maar toch zeker iets van twee maanden reeds)
Hebben jullie accounts geruild? Of gewoon een relatie aangegaan? In dat geval: gefeliciteerd hoor
een paar mensenKaj. schreef op 23 december 2003 @ 15:53:
Nee, ik bedenk wel iets anders subtiels...
denk onderhand iedereen wel, maar niemand durft er een topic over te openen
* curry684 zoekt rond naar vreemde dingen maar kan niet echt vinden
Ja, maar jij bent gewoon vreemd. Niet dat ik gezond ben, verre van overigens.

HlpDsK: vertel eens wat je zoal aan vreemds hebt gezien, want ik ben het een beetje kwijt
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/853698
het werd eens tijd zeg
het werd eens tijd zeg

eindelijk
ik wist trouwens niet eens dat jullie wat hadden gedaan, bovendien kom ik daar nooit, kijk ik al helemaal niet naar die namen dus zo gek is het ook weer niet
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Pfff.. Ik had me er heel wat van voorgesteld.. Dit is wel een afknapper Kaj. Een hele letter veranderd, wauw hoorKaj. schreef op 28 december 2003 @ 22:24:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/853698
het werd eens tijd zeg
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Nou ja, blijkt wel dat jullie niet op zitten te letten.. minpuntje hoor.
ik let liever op het echte IRL werk 
valt me nog mee trouwens dat er geen HK-speculatietopic is
valt me nog mee trouwens dat er geen HK-speculatietopic is

Het was me wel opgevallen, maar om nou speciaal voor zo'n goor iets een topic te openen ging mij wat te ver eigenlijk..Kaj. schreef op 28 december 2003 @ 22:33:
Nou ja, blijkt wel dat jullie niet op zitten te letten.. minpuntje hoor.
Tering man, ik kijk nooit op de index

Hum.. het schijnt dat we hier het licht aanhouden terwijl er schijnbaar niks gebeurt...
Hoeveel watt is die lamp hier?
Hoeveel watt is die lamp hier?
Ach, ik betaal het toch niet
*wijst naar de sponser link van TrueServer*
*wijst naar de sponser link van TrueServer*
Nah, ik schroef er wel een spaarlamp in...
Kost maar twee euro bij de Dirk.
Kost maar twee euro bij de Dirk.
Kunnen we niet speciaal voor nieuwjaar een halogeenspot in Lieve Adjes schroeven?
Dit is niet Willie's lampje hoor

Oh, dus je gaat nu beweren dat ik voor niks op m'n knieen heb zitten smeken of 'ie wilde blijven ?
Lekker dan

<!--
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.