Meh, de forumtijd klopt nog niet.. nou ja, dat fixen ze ook wel weer.
[ Voor 38% gewijzigd door Kaj. op 20-12-2003 17:53 ]
hebben we dat ook weer gehad
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Doen we toch nooit
Zal ik die andere 2 dan ook maar sluiten?
Nou ja, laat nog maar even open dan.
Wat was er trouwens over gesloten topics kicken?
<!-- vlot het al met m'n postcount opkrikken?
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
En kees etter ik wel op een andere manier.
Zullen we Kees z'n forumtitel veranderen om 'm te etteren?
Wist je trouwens dat Kees (en ik) jullie toch alweer een behoorlijke tijd subtiel een beetje voor de gek houden? (weet niet hoe lang, maar toch zeker iets van twee maanden reeds)
En het leuke is: niemand is het tot nu toe opgevallen.
een paar mensenKaj. schreef op 23 december 2003 @ 15:53:
Nee, ik bedenk wel iets anders subtiels...
Wist je trouwens dat Kees (en ik) jullie toch alweer een behoorlijke tijd subtiel een beetje voor de gek houden? (weet niet hoe lang, maar toch zeker iets van twee maanden reeds)
En het leuke is: niemand is het tot nu toe opgevallen.
denk onderhand iedereen wel, maar niemand durft er een topic over te openen
het werd eens tijd zeg
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Pfff.. Ik had me er heel wat van voorgesteld.. Dit is wel een afknapper Kaj. Een hele letter veranderd, wauw hoorKaj. schreef op 28 december 2003 @ 22:24:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/853698
het werd eens tijd zeg
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
valt me nog mee trouwens dat er geen HK-speculatietopic is
Het was me wel opgevallen, maar om nou speciaal voor zo'n goor iets een topic te openen ging mij wat te ver eigenlijk..Kaj. schreef op 28 december 2003 @ 22:33:
Nou ja, blijkt wel dat jullie niet op zitten te letten.. minpuntje hoor.
Hoeveel watt is die lamp hier?
*wijst naar de sponser link van TrueServer*
Kost maar twee euro bij de Dirk.
Dit is niet Willie's lampje hoor
Oh, dus je gaat nu beweren dat ik voor niks op m'n knieen heb zitten smeken of 'ie wilde blijven ?
Lekker dan
<!--
Dit topic is gesloten.
![]()