Toon posts:

Vaag Wanadoo probleem.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vaag Wanadoo probleem op een packerd bell computer van een klant.

Elke keer wanneer ik internet explorer start (of dit nu vanuit run, cmd of gewoon via een snelkoppeling is). Krijg ik een grote rode pagina met een link "aanmelden bij wanadoo". Klikken op deze link heeft geen zin, want er gebeurt dan namelijk niks.

Zodra ik deze pagina sluit (er zit een annuleer knop) dan wordt i-explorer ook automisch gesloten. Als ik explorer voor de tweede keer opstart krijg ik wel de gewone internet explorer. (dan blijf de wanadoo pagina op de achtergrond staan).

Dus ik heb gezocht in de search maar niks gevonden (want wanadoo en aanmelden staan geloof ik zo'n beetje in elke topic). Dus ik ben zelf aan het proberen gegaan. Dit zijn de stappen die ik heb ondernomen:

- Regedit (alles wat het woord wanadoo bevat verwijderd)
- TweakUI (kon ik niks in vinden)
- Adaware (overbodig, maar viel te proberen)
- MsConfig (alle 'vreemde' dingen uitgeschakeld)

Heeft een van jullie nog suggesties?

Alvast bedankt. Als hier al een topic van is dan spijt het me.

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-04 19:24
startpagina blanco maken :?

Verwijderd

Topicstarter
Dat is natuurlijk al gebeurt (als je alles wat het woord wanadoo bevat uit het register haalt, is namelijk je startpagina ook weg)

Inmiddels heb ik het zelf al opgelost. In de map van internet explorer stond een mapje 'signup' als je die verwijderd doet die het weer normaal.

Verwijderd

Je zou nog kunnen proberen om alle wanadoo shit te deinstalleren. Wellicht dat dit probleem is gekomen toen de klant de wanadoo-cd in zijn PC deed.

Je hebt de wanadoo cd niet nodig om een i-net verbinding te maken. Je kunt voor PC's met win2000 of lager een PPPoE driver downloaden.

suc6

B)