[Skype] Skype verhinderdt laden got?

Pagina: 1
Acties:

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
Ik heb een nogal vreemd probleempje ontdekt ivm Skype (= voip progje, zie www.skype.com):
Als Skype draait, en ik probeer gathering.tweakers.net te laden (zowal in Mozilla 1.5 als in IE 6) dan duurt dit héél erg lang, of gebeurt soms zelfs helemaal niet.
Van zodra ik Skype echter afsluit werkt alles weer naar behoren (got laadt weer in notime) .
Het is heel duidelijk dat Skype dit veroorzaakt: ik heb al immens veel zitten testen,
en telkens als Skype draait wil got maar niet laden, en zonder Skype wel.
Héél vreemd!

Btw: onder mozilla zegt 'm "Transferring data from www.webads.nl..." terwijl 'm aan het wachten is...

Ik heb in ieder geval al een bugreportje gestuurd naar de makers van Skype,
maar ik vraag me af hoeveel mensen hier last van hebben?
Is dit een probleem heel specifiek op mijn configuratie, of iets waar alle Skype users last van hebben?
Dus mijn vraag is nu: wie heeft er ook dat probleem? Zijn er nog Skype gebruikers op got die dit gemerkt hebben?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Check je hosts file even - staat daar iets van tweakers of webads in? Verwijder die regels dan even. Je zegt niet welk OS je hebt dus gokken waar het hosts file staat ga ik niet doen, maar zoek op hosts en je vindt het :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Mayco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:55
ik heb er geen problemen mee, maar is het enkel en alleen got dat problemen heeft of zijn er nog sites? ik vind het mar vreemd iig, mss een NAT probleem ofzo?

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-04 19:28
Ik had toen ik skype op mn pc had heel veel problemen met internet, was supersloom en pagina's laadde soms niet. Skype geuninstalled en alles was opgelost (ik gebruikte het toch niet)

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-08 10:54
Kan toch gewoon zijn omdat je volledige upload naar skype gaat dat inet zeer traag gaat in het algemeen? En omdat je gewoon altijd naar GoT gaat heb je het gevoel dat het alleen met GoT te maken heeft 8).

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Skype werkt prima hier... Volgens mij ligt het aan je HOSTS file of misschien spy/adware die een conflict heeft met Skype (Skype heeft zelf trouwens geen spy/adware :))

En, Skype verbruikt alleen 5 kb/sec upload en download en aangezien dat de meeste uploads wel 10 kb/sec zijn, denk ik dat het niet aan Skype ligt. Trouwens, Skype verbruikt dat alleen wanneer je met iemand in gesprek bent. Anders verbruikt het helemaal niets of af en toe 0.01....

[ Voor 46% gewijzigd door Dutchmega op 20-12-2003 20:45 ]

Pagina: 1