xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
Ik ben er eerlijk in dat ik het niet voor de volle 100% met zekerheid durf te zeggen.
Maar ik weet voor 99,999% zeker van niet
Maar ik weet voor 99,999% zeker van niet
probeer het gewoon (nadat je een backup hebt gemaakt voor een worst case scenario
)
Ik had gelezen dat dit NIET kon. Is wel jammer, maarja. Ik ga zoeken naar een bron
Stond volgens mij in een review (heb me er tijdje geleden in verdiept omdat ik ook zo'n ding wilde).
//Ik heb overigens een 5000xt, verschil > 50 gig meer, 6mb cache minder en 5400rpm ipv 7200rpm (volgens mij is het kleinere model van de dv al van de markt)
maar deze beschikt dus ook over 2 firewire en 1 usb2 aansluiting. Die 2e firewire port is voor daisychainen btw. Maar ik neem aan dat hetzelfde geldt voor beide schijven.
//Kan het zo snel niet vinden
Bedenk me btw net dat ik m'n schijf still in fat32 heb staan... Formatten naar NTFS gaat nu niet meer zo makkelijk met 140 gig er op
Maarja, je kan het natuurlijk altijd testen idd
Misschien hadden ze (en heb ik het) fout.
//Ik heb overigens een 5000xt, verschil > 50 gig meer, 6mb cache minder en 5400rpm ipv 7200rpm (volgens mij is het kleinere model van de dv al van de markt)
maar deze beschikt dus ook over 2 firewire en 1 usb2 aansluiting. Die 2e firewire port is voor daisychainen btw. Maar ik neem aan dat hetzelfde geldt voor beide schijven.
//Kan het zo snel niet vinden
Bedenk me btw net dat ik m'n schijf still in fat32 heb staan... Formatten naar NTFS gaat nu niet meer zo makkelijk met 140 gig er op
Maarja, je kan het natuurlijk altijd testen idd
[ Voor 70% gewijzigd door Okyah op 20-12-2003 18:17 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast