[nvidia]Dual Display op 1 kaart, mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

• LollieStick
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-05 23:59
Hoi,

Ik heb een Geforce4 ti4200 met een DVI aansluiting. Momenteel hangt er een analoge monitor aan. Is het mogelijk om naast de analoge monitor (iiyama) een andere analoge monitor (samsung) met een dvi -> D-sub convertor) aan te sluiten en aan te sturen?

tnx

• m33p
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-08 14:25
Dat kan, idd zoals je zegt connectortje er tussen. Wel rekening mee houden dat het gamen dan een stuk minder gaat, ik spreek uit ervaring ;)

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:06
Ja dat kan, staat toch ook wel in de manual :?

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• LollieStick
Of ik ben heel erg scheel ;) of heb er overheen gelezen. Mocht het idd in de handleiding staan, bij deze mijn excuses.

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-08 08:25
m33p schreef op 20 december 2003 @ 14:28:
Dat kan, idd zoals je zegt connectortje er tussen. Wel rekening mee houden dat het gamen dan een stuk minder gaat, ik spreek uit ervaring ;)
Kun je even uitleggen in welk opzicht ? Ben namelijk erg benieuwd omdat ik toch echt geen problemen ondervind.

-

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-08 14:41

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Juicy schreef op 20 december 2003 @ 14:34:
[...]

Kun je even uitleggen in welk opzicht ? Ben namelijk erg benieuwd omdat ik toch echt geen problemen ondervind.
Ik denk dat hij bedoelt dat het gamen wat langzamer gaat, aangezien ook de tweede monitor moet worden aangestuurd. Dat kost vraagt wat meer van de kaart, maar als je alleen maar bv internet explorer er op hebt staan (op de tweede, that is), dan zal je het denk ik niet echt merken.

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-08 08:25
Als dat het is dan kan ik me er niets bij voorstellen. Ik merk het zelf namelijk niet, vandaar.

-

• LollieStick
Ik heb het net getest en het werkt inderdaad prima. Ik gebruik de 2e monitor niet voor gamen. Ik heb vanavond een disco en gebruik de 2e monitor om videoclips af te spelen. Voor normaal gebruik zet ik hem weer netjes terug op 1 monitor.
Pagina: 1