[Outlook 2k3] Sharing

Pagina: 1
Acties:

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:25
Ik zit met het volgende;

Ik heb hier Office 2003 Professional. In Outlook zit de feature met het sharen van mappen onder gebruikers. Nou wil ik hier graag gebruik van maken aangezien wij een kleine organisatie zijn en een Exchange Server daarom een beetje overbodig is.

Ik wil de contacts sharen en de agenda. Volgens de help van Microsoft zou ik naar "folder view" moeten gaan, vervolgens rechtermuis op de desgewenste map doen en dan op de optie "sharing" klikken. Nou is het zo dat die optie er wel staat maar dat ik die niet kan selecteren vanwege het feit dat deze grijs is (niet selecteerbaar dus). :( Nou heb ik hier op GoT al de search gebruikt en uiteraard al enige tijd gebruik gemaakt van de help functie die in Office zit gebouwd alleen kon ik niets over dit onderwerp vinden. :?

Misschien dat ik iets over het hoofd zie om daadwerkelijk de sharing aan te zetten of dat er iets anders is. Wie heeft er een oplossing voor mij zodat ik wel gebruik kan maken van deze functie?

Alvast bedankt voor de moeite. :)

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
zonder exchange heb je idd de optie 'netwerkmappen delen' dan stuurt ie updates van de agenda/task. via de mail naar de andere leden van die lijst

dat is wat je denk ik bedoelt :? deze feature zit geloof ik alleen maar in office 2000 en niet meer in XP/2003

+ dat je natuurlijk wel een breedband internet aansluiting nodig bent omdat er dan gigantisch veel emailverkeer is

en exchange 2003+server 2003 is maar 699 euro, dus dat mag de pret ook niet derven

andere optie voor mensen zonder exchange http://www.outlookstore.nl

A wise man's life is based around fuck you

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:25
Dank je voor je reactie. Ik kwam ook dit tegen. http://www.workgroupshare.com/

Bandbreedte is niet echt een probleem, plus dat het binnen het LAN blijft (de mail dan). Eventueel de agenda op internet.

Ik ga eens kijken naar Exchange. :)