Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• CptMorgan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-11 21:13
Ik ben opzoek naar een PDA, ik mag er eentje uitzoeken van mn ouders ;)
Welke kunnen jullie mij aanraden? ik wil het liefst eentje hebben met games, internet en Bluetooth .
Maybe nog wat leuke extra's erbij ofzo!
Welke kan ik het beste nemen, het liefst ook niet boven de 300/400 euro!
Tnxx

ps.
en kleurenscherm!:P

[ Voor 6% gewijzigd door CptMorgan op 20-12-2003 13:50 ]

C40 Twin Ultimate MY23 - Thunder Grey - 20" - Zappi v2.1 - 7470Wp O/W - Enphase

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Tapwave Zodiac, Palm Tungsten T3 of iPaq 1940 :/

[ Voor 20% gewijzigd door Stereotomy op 20-12-2003 13:50 ]

Alors.

• CptMorgan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-11 21:13
Stereotomy schreef op 20 december 2003 @ 13:49:
Tapwave Zodiac, Palm Tungsten T3 of iPaq 1940 :/
http://www.pdashop.nl/product/2322 deze? ziet er wel leuk uit, kan k er games op spelen, k wil heb o.a. gebruiken als agenda en fun ding! handig voor school :P

C40 Twin Ultimate MY23 - Thunder Grey - 20" - Zappi v2.1 - 7470Wp O/W - Enphase

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Die Ipaq heeft een resolutie van 240x320, wat een beetje achterhaald is vergeleken met de TT3 en de Tapwave Zodiac (320x480). Als je er echt goed mee wilt gamen (GBA style, maar dan beter) moet je voor de Zodiac gaan. Als je wat goedkopers wilt: Sony TJ35. MP3, divx, 320x320 scherm, voor 250 eruo.

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

cyberrobin schreef op 20 december 2003 @ 13:52:
[...]

http://www.pdashop.nl/product/2322 deze? ziet er wel leuk uit, kan k er games op spelen, k wil heb o.a. gebruiken als agenda en fun ding! handig voor school :P
http://www.pdashop.nl/product/2418 nee, deze eigenlijk meer heeft de voorkeur, vanwege de hogere resolutie scherm zoals GlowMouse dat ook zegt. Bijgeleverd is Documents to Go versie 6, waarmee je Word en Excel bestanden voor school makkelijk op je Palm kan meenemen, als je een geheugenkaartje erbij koopt (en dat wil je ook, voor MP3) dan kun je ook bestanden zonder converteren meenemen. PocketPC's zoals de iPaq gaan niet zo netjes op met de opmaak van je verslag, verschuiven plaatjes e.d.

Alors.

Verwijderd

wat dacht je van de Dell Axim X3 of X5?
heb zelf een X3i (wireless) heel tevreden! en scherp geprijsd

• GlowMouse
  • Niet online
Verwijderd schreef op 20 december 2003 @ 14:11:
wat dacht je van de Dell Axim X3 of X5?
heb zelf een X3i (wireless) heel tevreden! en scherp geprijsd
Das dus nou ook zo'n voorbeeld van een achterhaalde PDA: een scherm van 240x320, en een verloren opmaak bij Office bestanden zoals Stereotomy al zei.

• mydogisgone
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:09

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

ik zou voor een HP H1940 gaan.. echt een mega tof ding. heb hem zelf ook. lekker klein en super goed schermpje :) zeer duidelijk.. en PALMpjes zijn klote dingen!

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

GlowMouse schreef op 20 december 2003 @ 13:59:
Die Ipaq heeft een resolutie van 240x320, wat een beetje achterhaald is vergeleken met de TT3 en de Tapwave Zodiac (320x480). Als je er echt goed mee wilt gamen (GBA style, maar dan beter) moet je voor de Zodiac gaan. Als je wat goedkopers wilt: Sony TJ35. MP3, divx, 320x320 scherm, voor 250 eruo.
De TT3 heeft een resolutie van (320x480), wat een beetje achterhaald is. Toshiba heeft de e800 met een resolutie van 640x480. :z

Ik zou inderdaad voor de HP iPaq 1940 gaan. De resolutie van 240x320 zal geen enkel probleem opleveren en de interface en het OS zijn geweldig. Daar zul je in elk geval geen spijt van krijgen :)

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• GlowMouse
  • Niet online
ik zou voor een HP H1940 gaan.. echt een mega tof ding. heb hem zelf ook. lekker klein en super goed schermpje zeer duidelijk.. en PALMpjes zijn klote dingen!
Bedankt voor de argumenten!
Mag ik gelijk even opmerken dat het scherm van *alle* palms in deze prijsklasse beter is?
Bovendien:
- Een palm is beter voor PIM doeleinden
- Een palm werkt sneller
- Een palm werkt intuitiever
- Een palm heeft geen start-balk die onnodig ruimte van het scherm inneemt
De TT3 heeft een resolutie van (320x480), wat een beetje achterhaald is. Toshiba heeft de e800 met een resolutie van 640x480.
Helaas valt de Toshiba buiten zijn budget, en is er nog vrijwel geen software dat van die resolutie gebruik maakt. Zit je alsnog aan de crappy 240x320.
Ik zou inderdaad voor de HP iPaq 1940 gaan. De resolutie van 240x320 zal geen enkel probleem opleveren en de interface en het OS zijn geweldig. Daar zul je in elk geval geen spijt van krijgen
Ik zou daar echt niet voor gaan. De resolutie is een probleem, net als het OS. Als je hem voor school wilt gebruiken, wordt er bij de Tungsten T3 Documents To Go meegeleverd. Dit is een officepakket wat veel beter is dan Pocket Word en Pocket Excel bij die HP. Opmaak gaat hierbij NIET verloren, in tegenstelling tot bij de HP. Bovendien heb je hiermee ook Powerpoint, wat veel gebruikt wordt op school bij presentaties.
Bij de tapwave zodiac moet je:
1) nog een paar maandjes wachten
2) Documents to Go bijkopen

Daarom zou ik voor de T3 gaan.

[ Voor 1% gewijzigd door GlowMouse op 21-12-2003 21:00 . Reden: typo ]

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:49

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Wellicht is www.pocketpc-club.nl/forum een idee om even te kijken. Dit forum gaat puur over pocket pc en aanverwante zaken. Daar zitten dus een hoop experts :)
Wellicht is een Ipaq 1940 wat voor je. Dat heeft iig alles wat je wilt, en je kan je Word en Excel gewoon gebruiken. En nog mooi synchen met Outlook.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Microkid schreef op 21 december 2003 @ 20:58:
Wellicht is www.pocketpc-club.nl/forum een idee om even te kijken. Dit forum gaat puur over pocket pc en aanverwante zaken. Daar zitten dus een hoop experts :)
Wellicht is een Ipaq 1940 wat voor je. Dat heeft iig alles wat je wilt, en je kan je Word en Excel gewoon gebruiken. En nog mooi synchen met Outlook.
Zoals je al hebt gemerkt zul je eerst een afweging moeten maken tussen PalmOS en Windows Mobile. Voor informatie over PalmOS systemen (Palm, Sony Clié, Tapwave Zodiac....) kun je naar http://www.palmclub.nl gaan. Daar zul je veel beargumenteerde informatie vinden over het PalmOS.

Het programma om bestanden uit Word + Excel + Powerpoint te synchroniseren, Documents to Go versie 6, krijg je bij de Tungsten|E, die, zoals eerder opgemerkt, beter omgaat met de originele bestanden dan PocketWord etc. van PocketPC. Outlook synchronisatie gaat ook probleemloos met PalmOS. Mocht je geen Outlook hebben, dan is bij Palm ook "Palm Desktop" bijgeleverd, waarin je mooi op je Desktop je kalender, adressen, todo's en memo's bij kunt houden. Zeker een plus!

Zie ook een vergelijkende test van een bekende handheld site: http://www.brighthand.com/article/Office_comparison

[ Voor 3% gewijzigd door Stereotomy op 21-12-2003 21:08 ]

Alors.

• GlowMouse
  • Niet online
Probeer je hem nou alsnog een pocketpc aan te smeren? :?

Let trouwens op dat die test van Stereotomy over versie 5 gaat, terwijl bij de T|E versie 6 wordt meegeleverd. Deze versie kan wél met native Word- en Excelbestanden overweg. Deze zet je thuis even snel zonder conversie op je SD-kaart, en klaar. Voor Powerpoint blijft (voorlopig) conversie nodig, maar misschien wordt dat een gratis update. De versie van de T|E en TT3 kan ook niet direct met native Excel aan de gang, maar daarvoor is een gratis legale update.

De website van de Palmclub heeft ook een forum.

• Microkid

Microkid

Smile

Ik denk ook dat je reeel moet zijn inzake de keuze tussen Palm en Windows mobile. Ik heb zelf jaren een Palm gehad, van Palm III tot Vx. Ook de Tungsten heb ik kunnen bewonderen. Toch ben ik recent overgeschakeld naar PocketPC. Reden: de betere integratie met de Windows software op de PC, overduidelijk veel meer keuze voor software, en (voor mij dan) de sublieme mogelijkheid om TomTom te gebruiken. Eerlijk is eerlijk: het marktaandeel van Palm wordt toch langzamerhand aan alle kanten belaagd.

Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• T-Blizzard
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:52
Ik heb hier een Palm Zire 71 :)
Wilde pocket PC maar die Palm had uiteindelijk wel een paar grote voordelen

Hij gaat bijna een week mee :) Hij is snel... Staat Perfect Passenger navigatie op
Die reageerd ook redelijk vlot en werkt fijn.
Alleen de camera die derop zit is een beetje brakjes

• GlowMouse
  • Niet online
Microkid schreef op 21 december 2003 @ 21:17:
Ik denk ook dat je reeel moet zijn inzake de keuze tussen Palm en Windows mobile. Ik heb zelf jaren een Palm gehad, van Palm III tot Vx. Ook de Tungsten heb ik kunnen bewonderen. Toch ben ik recent overgeschakeld naar PocketPC.
Vreemd.
Reden: de betere integratie met de Windows software op de PC
Noem eens wat. Office is het duidelijk al niet.
overduidelijk veel meer keuze voor software
Welke software mis je op een Palm? Kijk ook eens op www.palmgear.com (> 20 000 titels) en pdassi.nl (Nederlandse webwinkel voor software voor Palm, no creditcard needed)
en (voor mij dan) de sublieme mogelijkheid om TomTom te gebruiken.
Toevallig is er net weer een update gekomen voor TomTom op de Palm. De reacties hierop weet ik nog niet. Voor Palm is er trouwens ook prima GPS software (MapSonic). De topicstarter ziet er niet uit alsof hij GPS gaat gebruiken, dus een discussie hierover is zinloos.
Eerlijk is eerlijk: het marktaandeel van Palm wordt toch langzamerhand aan alle kanten belaagd.
Wat wil je hiermee zeggen? Het aandeel is nog steeds erg groot, en wordt alleen verkleind door mensen als jij die 'erin trappen'. Developers zien er blijkbaar nog steeds hun brood in, dus zo dramatisch is het niet.

edit:
De Zire71 heeft inderdaad niet een supercam. Wil je serieus foto's gaan maken, ben je beter af met een NZ90 van Sony (2,1mp + flits)

[ Voor 10% gewijzigd door GlowMouse op 21-12-2003 21:38 . Reden: toevoeging ]

• Microkid

Microkid

Smile

Glowmouse, het zou wellicht helpen als je niet zo stellig bent om iedereen van Palm te overtuigen. Zelf ben ik voorstander van PPC, maar geef TS nog steeds een keuze tussen beide. Zodra er iets negatieft over Palm wordt geroepen spring jij er boven op. Er is nog meer dan alleen Palm hoor ;) (en dan bedoel ik niet bier ;) )

PS: ik weet niet welke update je bedoelt, maar de laatste TT is 2.24, en die is toch echt alweer een tijdje uit hoor :)

[ Voor 16% gewijzigd door Microkid op 21-12-2003 21:40 ]

• GlowMouse
  • Niet online
Microkid schreef op 21 december 2003 @ 21:38:
Glowmouse, het zou wellicht helpen als je niet zo stellig bent om iedereen van Palm te overtuigen. Zelf ben ik voorstander van PPC, maar geef TS nog steeds een keuze tussen beide. Zodra er iets negatieft over Palm wordt geroepen spring jij er boven op. Er is nog meer dan alleen Palm hoor ;) (en dan bedoel ik niet bier ;) )
Waarom hoor ik dan geen argumenten? :'(

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Microkid schreef op 21 december 2003 @ 21:38:

PS: ik weet niet welke update je bedoelt, maar de laatste TT is 2.24, en die is toch echt alweer een tijdje uit hoor :)
Glowmouse probeert alleen argumenten aan te dragen, iets wat ik jou nog niet heb zien doen. De topicstarter heeft er wellicht baat bij dat er gegronde argumenten worden genoemd, zowel door PPC gebruikers als wel Palm gebruikers, om vanuit een zinnige discussie een weloverwogen keuze te kunnen maken. PalmOS, dan wel PPC.

Uiteindelijk wil je toch iets voor jezelf waar je blij mee zult zijn, qua behoefte en gebruik, en niet iets wat supermooi lijkt aan het begin maar na 4 weken in de kast verdwijnt.

Alors.

• Microkid

Microkid

Smile

GlowMouse schreef op 21 december 2003 @ 21:39:
[...]

Waarom hoor ik dan geen argumenten? :'(
Omdat zo'n beetje alles al besproken wordt op de diverse fora en het mij dus niet zinvol lijkt dit te gaan copy'en en pasten. TS kan idd op www.palmclub.nl en www.pocketpc-club.nl de fora doorspitten.

• GlowMouse
  • Niet online
Microkid schreef op 21 december 2003 @ 21:46:
[...]

Omdat zo'n beetje alles al besproken wordt op de diverse fora en het mij dus niet zinvol lijkt dit te gaan copy'en en pasten. TS kan idd op www.palmclub.nl en www.pocketpc-club.nl de fora doorspitten.
Je zou toch op zijn minst de 3 belangrijkste punten kunnen noemen? Ik kan op beide fora geen argumenten pro pocketpc vinden, het spijt me. Het enige resultaat van de thread 'Vloeken in de kerk' op het pocketpcclubforum is dat PocketPC native office documenten kan, maar dat kan een Palm nu ook. Voordelen zie ik niet meer.

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:50

Wokschotel

Op 6 wielen

GlowMouse schreef op 21 december 2003 @ 21:52:
[...]

Je zou toch op zijn minst de 3 belangrijkste punten kunnen noemen? Ik kan op beide fora geen argumenten pro pocketpc vinden, het spijt me. Het enige resultaat van de thread 'Vloeken in de kerk' op het pocketpcclubforum is dat PocketPC native office documenten kan, maar dat kan een Palm nu ook. Voordelen zie ik niet meer.
Voor de PocketPC is er TomTom, vond ik perfect werken. Geen idee of het op een Palm hetzelfde werkt.

* Wokschotel heeft net een Dell X3 besteld, heb nog wel staan twijfelen tussen PocketPC en Palm

De keuze was er 1 puur op gevoel omdat ik aardig wat met PocketPC's heb gestoeid en die prima vond werken.

[ Voor 19% gewijzigd door Wokschotel op 21-12-2003 21:57 ]

De islam kan uw vrijheid schaden

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Microkid schreef op 21 december 2003 @ 21:46:
[...]

LOL >:) ja, laten we het helpen van mensen die een PDA willen aanschaffen maar verbieden op Tweakers, sterker, laten we alle PDA discussies op Tweakers maar afschaffen!! ;)

Ik hoop dat de topicstarter zich in jouw antwoord kan vinden. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Stereotomy op 21-12-2003 21:58 ]

Alors.

• Microkid

Microkid

Smile

Goed dan, even wat puntjes die ik persoonlijk bij een PPC beter vind dan bij Palm (op verzoek van GlowMouse)

- transribe is heerlijk
- echte file explorer
- beter geschikt voor MM (speelt heerlijk mp3 af e.d.)
- afspraken over meerdere dagen worden beter gesynct
- TomTom
- betere backup (alleen gewijzigde items ipv alles)

@Stereotomy: van een tweakert wordt ook wel van search werk verwacht ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Microkid op 21-12-2003 22:03 ]

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Microkid schreef op 21 december 2003 @ 22:02:
Even een korte reactie op dit punt: dat is achterhaald.
Mijn Palm speelt ook heerlijk mp3 af. Ik heb daarvoor Aeroplayer, dat ondersteunt ook playlists en er zijn vele skins voor te downloaden (ook WMP ;))

Ook filmpjes na omzetten met Kinoma. Ik heb al verschillende gecapturede (met tv-kaart) videoclips op m'n sd kaartje gehad. De nieuwste versie van Kinoma kan ook Divx omzetten en optimaliseren voor de Palm.

Filmpjes zijn zelfs beter te bekijken op de Palm, omdat de resolutie van het scherm hoger is.

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/19611/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/19616/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/19621/full.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Canaria op 21-12-2003 22:23 . Reden: screenshots toegevoegd ]

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• GlowMouse
  • Niet online
Grafitti 2 ook, wen je aan. Zoniet, neem dan een Sony (ook PalmOS), dan heb je Decuma, en dat pwnd alles.
- echte file explorer
Daar zit de eenvoud van het PalmOS: op de Palm zelf zit alles niet in mapjes. Je hebt het ook niet nodig, want er zijn maar 2 typen bestanden. Onoverzichtelijk zou je denken, maar dat valt best mee. Op een memorykaart heb je wel mappen, die je met Filez of een goede launcher kunt browsen.
Die van mij speelt ook 'heerlijk' mp3 af. Divx ook. Graag alleen feitjes, geen dingen die je denkt maar niet waar zijn.
- afspraken over meerdere dagen worden beter gesynct
Zijn bij mij geen problemen bij bekend. En zovaak komen die toch ook niet voor?
- TomTom
Mapsonic en TomTom (net vandaag nieuwe versie). Zoals gezegd heeft de topicstarter hier niks aan.
- betere backup (alleen gewijzigde items ipv alles)
MUHAHAHA dat dat argument net van de PocketPC kant moet komen. Lees ook even de thread 'er is niet over een PDA nagedacht' door. Daar wordt duidelijk verteld dat Palms beter synchen.
1) jouw argument klopt niet, Palm doet dat ook, en PocketPC standaard niet
2) PocketPC backupt standaard alleen de PIM applicaties. Gaat wel sneller, maar je kunt zo al je programma's kwijt zijn.

edit:
De hogere resolutie bij filmpjes vóór Palm vindt ik dan zelf weer onzin, want films zijn vaak niet vierkant. Films bekijken op het kleine scherm is iets wat je 1 of 2x doet, het scherm is echt te klein om lekker op te kijken.

[ Voor 11% gewijzigd door GlowMouse op 21-12-2003 22:17 . Reden: toevoeging ]

• Microkid

Microkid

Smile

GlowMouse schreef op 21 december 2003 @ 22:14:
MUHAHAHA dat dat argument net van de PocketPC kant moet komen. Lees ook even de thread 'er is niet over een PDA nagedacht' door. Daar wordt duidelijk verteld dat Palms beter synchen.
1) jouw argument klopt niet, Palm doet dat ook, en PocketPC standaard niet
2) PocketPC backupt standaard alleen de PIM applicaties. Gaat wel sneller, maar je kunt zo al je programma's kwijt zijn.
Ik weet niet waarom je denkt dat PPC dat standaard niet zou doen, maar PPC backupt gewoon alles, incl applicaties e.d.

Aangezien jij blijkbaar zeer aan Palm gehecht bent stop ik hierna met reageren, dat vervuilt het topic alleen maar.
Ik wens TS veel succes met het maken van een keuze.

• GlowMouse
  • Niet online
Microkid schreef op 21 december 2003 @ 22:19:
Ik weet niet waarom je denkt dat PPC dat standaard niet zou doen, maar PPC backupt gewoon alles, incl applicaties e.d.
Dat denk ik omdat dat duidelijk in dit topic staat.
Aangezien jij blijkbaar zeer aan Palm gehecht bent stop ik hierna met reageren, dat vervuilt het topic alleen maar.
Ik wens TS veel succes met het maken van een keuze.
Weet je wat het topic vervuilt? Posts met op niks gebaseerde argumenten! :9~

toevoeging:
Hij wil een keuze maken, en daarbij horen argumenten vóór, en argumenten tegen. Als er al een discussie op gang komt, vertel jij hem te zoeken. Later besluit je toch wat argumenten te geven die nergens op slaan. Als je zelf ook had gezocht, was je daar zelf achter gekomen.
Overtuigen houdt 2 dingen in: argumenten, en de manier waarop je ze brengt. Met beide heb ik een probleem. Je geeft wel argumenten, maar je verklaart ze niet. Dat zou geen probleem zijn, zolang ze maar waar zijn. Nu moet ik maar raden waarom een Palm geen mp3 afspeelt, of waarom transcribe heerlijk is. Met de search kan ik er weinig over vinden, dus misschien kun je deze argumenten nog even verduidelijken.

[ Voor 37% gewijzigd door GlowMouse op 21-12-2003 22:30 . Reden: toevoeging ]

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:46
Ik zou gaan voor de HP iPaq 2210. Hij kost gewoon ietsjes meer (een tijdje terug heb ik er één gekocht voor 470 euries bij I-Con) maar heeft echt bijna allee funkties die je maar kunt bedenken.

Ik wou eerst de 5550 kopen maar omdat die nog al snelheid probleempjes had en de 2210 i.c.m. een CF WiFi kaartje nog goedkoper was had ik toch maar de 2210 genomen.

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Master Tweaker schreef op 21 december 2003 @ 22:39:
Ik zou gaan voor de HP iPaq 2210. Hij kost gewoon ietsjes meer (een tijdje terug heb ik er één gekocht voor 470 euries bij I-Con) maar heeft echt bijna allee funkties die je maar kunt bedenken.
Welke functies heeft die meer dan? Een CF uitbreiding + een SD uitbreiding? Ik bedenk even een functie: koffiezetten. Kan 'ie dat? :) Graag even neerzetten wat hij dan qua functies (volgens jou) meer kan dan iPaq 1940 of Tungsten T3, dan heeft de topicstarter daar daadwerkelijk nog wat aan.

Even memoreren wat de topicstarter wil:
Ik ben opzoek naar een PDA, ik mag er eentje uitzoeken van mn ouders
Welke kunnen jullie mij aanraden? ik wil het liefst eentje hebben met games, internet en Bluetooth .
Een ipaq 2210 zit zwaar boven zijn ouders' budget en je hebt hem echt niet nodig voor games, internet en Bluetooth, daar zijn goedkopere modellen voor, zoals inderdaad al de iPaq 1940 of de Palm Tungsten T en T2 én T3.

[ Voor 30% gewijzigd door Stereotomy op 21-12-2003 23:05 ]

Alors.

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Waarom mond elke PDA-topic uit tot een oorlog tussen PPC en Palmtype-aanhangers? het is hier geen voetbalwedstrijd, gedraag je er ook naar.

Dit is ook gewoon de schuld van de topicstarter die duidelijk geen eigen vooronderzoek had gedaan en helemaal geen idee heeft wat ie wilt hebben en hoe hij het gaat gebruiken.

Dit topic gaat dan ook op slot tot de topicstarter zelf alles op een rijtje hebt. Hij kan mij een mailtje sturen met een nieuwe openingspost zodat een onnodige PPC vs Palmdiscussie vermeden kan worden.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.