ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Nee. Dit is een "feature by design" zoals Microsoft het mooi noemt en is dus niet te wijzigen.
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
dit kan wel hoor 
je moet naar Mail gaan in je Control Panel
daar kun je Profiles maken en verschillende Data Files toewijzen aan een bepaald Profiel/Account.
(zonder meerdere profielen zal het niet lukken ben ik bang)
daar kun je Profiles maken en verschillende Data Files toewijzen aan een bepaald Profiel/Account.
Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman (F60) Cooper S (Stage 1 tuned)
ok.. done.. maar hoe kan ik nu meerdere profielen naast elkaar in outlook zien?FlowDesign schreef op 20 december 2003 @ 15:17:
dit kan wel hoor
Wil namelijk gewoon ze alle 4 tegelijk zien en via send / receive binnenhalen
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
ja, dat kan dan dus weer niet helaas, het is het een of het ander geloof ik...Lord_T schreef op 20 december 2003 @ 15:28:
[...]
ok.. done.. maar hoe kan ik nu meerdere profielen naast elkaar in outlook zien?
Wil namelijk gewoon ze alle 4 tegelijk zien en via send / receive binnenhalen
ik ga er even goed naar kijken. brb
als je bij je lijstje van al je E-mail accounts kijkt,
dan staat onderin welke data file er per account gebruikt wordt.
daar kun je toch een nieuwe data file aanmaken en dan 1 account eraan toewijzen?
dan staat onderin welke data file er per account gebruikt wordt.
daar kun je toch een nieuwe data file aanmaken en dan 1 account eraan toewijzen?
ja heb dus ook verschillende data accounts aangemaakt maar om de een of andere (vervelende) reden worden de email accounts (beide pop3) aan dezelfde data file gekoppelt. En dat is dan degene die je het laatst hebt gewijzigd.
*bump* ik zou hier toch graag een oplossing voor weten....
Pagina: 1