Isa Ide kaartje

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Ikarus
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ikarus

Nerd 1e klas

Topicstarter
Ik zoek een bedrijf dat een isa ide kaartje verkoopt of op zijn minst een bedrijf wat zo'n kaartje maakt, want al mijn pci sloten zitten vol(video kaart, geluidskaart, netwerkkaart, dvd decoder.)Het liefst een isa met afwijkende irq dan controller 1 en 2 (irq 14 en 15)of een kaartje dat twee ide aansluitingen heeft voor vier aparaten en een irq gebruikt. Ik kom in dit probleem door mijn drie hd's DVD en mijn nieuwe schrijver.

There are two major products that come out of Berkeley: LSD and UNIX.
We don't believe this to be a coincidence. -- Jeremy S. Anderson
In short: just say NO TO DRUGS, and maybe you won't end up like the Hurd people. -- Linus TorvaldsI

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

RdB_IA

42

leuk dat wat mogen weten dat jij zo'n kaartje zoekt.
hwf.tweakers.net of een of andere pc-boer. Lijkt me niet helemaal de goeie plek.

• Ikarus
  • Niet online

Ikarus

Nerd 1e klas

Topicstarter
Het gaat mij meer om een naam of zo sorry hoor maar ik zoek eigenlijk alleen een naam omdat ze die dingen volgens mij nergens hebben. (jullie reageren toch ook op de vraag welke scanner en zo) dus woor om hier op niet.

In short: just say NO TO DRUGS, and maybe you won't end up like the Hurd people. -- Linus TorvaldsI

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 05:45

winnie

de poes...

Ik heb er net ééntje in een pc ingebouwd. Die had ik weer GRATIS overgenomen (bedankt Koekum). En koekum had hem weer op de HCC gescoord. Maar bedenk wel: die dingen hebben meestal (niet altijd, maar wel bijna altijd) een vaste irq (en dan dus 14 en 15), geen bios (dus niet opstarten) en win98/nt herkent ze ook maar magertjes.
Verder kom ik ze ook wel eens tegen bij winkles, ik zal eens scannen.

Verwijderd

tsja....
de meeste kans maak je met een oude 386 of 486 van voor het pci en vesa localbus tijdperk.

het is dat ik er laatst eentje moest gebruiken in een pentium, anders had je hem zo kunnen gebruiken.

suk6

Verwijderd

misschien hier iets te vinden:
www.abgcomputers.nl

redelijk veel wat afwijkende hardware, ook veel netwerkkaartjes, x-terminals, sync-on-greenmonitoren enz. enz. enz.

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-08 19:40
Je kunt toch gewoon zo'n multi I/O kaartje kopen bij de pc-boer op de hoek. In mijn geval was dat MyCom... :)
Voor 30 piek kon ik de server ook weer voorzien van een 2 IDE kanalen.

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Display heeft ze ook.
Multi I/O kaartjes, prijs rond de 5 tientjes.
Kaj.

• Ikarus
  • Niet online

Ikarus

Nerd 1e klas

Topicstarter
Bij mijn pc boer zeiden zei dat een simpel kaartje mij niet de mogelijk geeft om 6 tot 8 apparaten op ide aan te sluiten, omdat ik een pentium 1 had volgens hem. Dan is er ook nog het irq probleem.

Please help mij again.

Pagina: 1