If it ain't broken it doesn't have enough features
nope dat is het niet, het draait onder gnome en float ergens op je desktop.
Verwijderd
X-term openen en top gebruiken. Float overal heen waar je het maar wil hebben......
Maar ff serieus er zijn er tientallen. Zoek maar eens bij http://www.google.com/linux op gnome en cpu monitor.
Maar ff serieus er zijn er tientallen. Zoek maar eens bij http://www.google.com/linux op gnome en cpu monitor.
ik heb al gezocht op linuxberg enz anders had ik het hier niet gepost. het is ong zoiets (maar dit is voor windows)
ik denk dat je gkrellm bedoelt.
en dat ziet er btw wel een stuk mooier uit dan dat lelijke netstat.
en dat ziet er btw wel een stuk mooier uit dan dat lelijke netstat.
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Thx, die bedoelde ik dus
progsel zit zo te zien niet op mijn mandrake 7.0 bak, kun je een shotje posten?
als dit hier staat heb ik een php-generated sig :)
Is er ook zoiets voor slakware, (in de zin van textbased)
Ik draai nl geen X en zou wel graag realtime dit soort zaken in de gaten willen houden (proc load, mem usage, network load etc) Op de host zelf dus...
Ik draai nl geen X en zou wel graag realtime dit soort zaken in de gaten willen houden (proc load, mem usage, network load etc) Op de host zelf dus...
Op dinsdag 12 februari 2002 12:59 schreef Adonias het volgende:
Is er ook zoiets voor slakware, (in de zin van textbased)
code:
1
2
3
4
| while true
do
cat `find /proc`
done |
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Voor netwerkgebruik heb je bijvoorbeeld bwm (BandWidthMonitor).
is er echt niet iets zoals coolmon (is toch ook textonly
) maar dan voor textbased linux?
En uiteraard is gkrellm ook themable, zodat je het er in plaats van dat (imho) lelijke default look bijvoorbeeld ook zo uit kunt laten zien:
lijkt mij ook een prima progje, maar ik draai geen X... dus ik heb een textbased progje nodig...Op dinsdag 12 februari 2002 16:08 schreef deadinspace het volgende:
En uiteraard is gkrellm ook themable, zodat je het er in plaats van dat (imho) lelijke default look bijvoorbeeld ook zo uit kunt laten zien:
Kijk gewoon op freshmeat.net naar console monitor. Dan vind je d'r genoeg.
Pagina: 1