Toon posts:

Nec 1300a dvd Word niet herkend door Xp

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal.

Ik heb een probleem met het installeren van mijn nieuwe Nec 1300a dvd brander.
Als ik deze aansluit en Xp laat zoeken naar hardware dan ziet hij dat er een Nec_dvd_1300a is aangesloten.. Dat lijkt dus goed, maar als Xp deze wil installeren dan zegt hij dat er een cdrom??? is aangesloten en krijg ik de foutmelding

" an error occurred during installation of the device, the system cannot find the file specified"

Help!! wat kan ik hier aan doen, ik heb al ge searched en kan geen vergelijkbaar probleem vinden..

De dvd is als master aangesloten ..

Als jullie meer info nodig hebben , let me know..

Alvast bedankt

Tedje _/-\o_

Verwijderd

Ik heb hetzelfde met mijn NEC 1100A. Hij ziet gewoon een DVD/CD-RW maar bij sommige schijven die erin gaan ziet ie hem ook gewoon als een cd-rom. Het apparaat functioneert wel gewoon naar behoren. Wanneer je de schijf eruit haalt ziet ie hem gewoon weer als een DVD/CD-RW. Ik weet niet waar het aan ligt maar hij doet het goed.

Hier staat XP-Pro geinstalleerd met SP1 + de laatste updates. Voor alsnog denk ik dat het door Windows komt en dat het verholpen moet worden in SP2.

Verwijderd

Volgens mij praten jullie allebei over een ander probleem.

Misschien eens een clean install van windows?

• jpfx
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-01 18:56
In apparaatbeheer de 1300a verwijderen, opnieuw opstarten, hardware opnieuw laten vinden en nog eens proberen.

Anders op de XP-cd/windowsupdate op zoek gaan naar drivers.
Klinkt namelijk alsof er een driverfile niet gevonden word.
Verwijderd schreef op 20 december 2003 @ 12:40:
Hallo allemaal.

Ik heb een probleem met het installeren van mijn nieuwe Nec 1300a dvd brander.
Als ik deze aansluit en Xp laat zoeken naar hardware dan ziet hij dat er een Nec_dvd_1300a is aangesloten.. Dat lijkt dus goed, maar als Xp deze wil installeren dan zegt hij dat er een cdrom??? is aangesloten en krijg ik de foutmelding

" an error occurred during installation of the device, the system cannot find the file specified"

Help!! wat kan ik hier aan doen, ik heb al ge searched en kan geen vergelijkbaar probleem vinden..

De dvd is als master aangesloten ..

Als jullie meer info nodig hebben , let me know..

Alvast bedankt

Tedje _/-\o_

binaries? www.binaries4all.nl