Toon posts:

Snelheid Wanadoo Premium omhoog?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit me al een tijdje te verbazen over de lage prijzen van de ADSL abonnementen. Ik ben al een paar jaar klant van Casema internet via de kabel. Nu heb ik een abonnement op Wanadoo (Casema) Premium met 1024/180 voor 50 euro. Als ik een beetje verder zoek zie ik bijvoorbeeld Planet internet 2048/320 voor 35 euro! Dus ik zit er aan te denken om over te stappen, maar voordat ik alle kabels omgooi zou ik graag willen weten of Wanadoo misschien op de planning heeft staan om de snelheden ook te verhogen. Heeft iemand daar enig idee van? Alvast bedankt!

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
35?
Nu met ADSL Comfort van Planet Internet tot en met 31 december a.s. voor € 34,90 i.p.v. € 52,25.
1024/512 voor €39 bij Demon.

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Trap nou eens niet in de tijdelijke kosten aanbiedingen, lees even wat het werkelijk kost bij planet.

Voor zover ik casema kan volgen het laaste jaar blijven ze kwa prijs / snelheids verhouding gelijk lopen aan kpn-adsl.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Verwijderd

Topicstarter
bjck schreef op 20 december 2003 @ 13:36:
Trap nou eens niet in de tijdelijke kosten aanbiedingen, lees even wat het werkelijk kost bij planet.

Voor zover ik casema kan volgen het laaste jaar blijven ze kwa prijs / snelheids verhouding gelijk lopen aan kpn-adsl.
Bedankt voor jullie reacties, ik had inderdaad de actievoorwaarden al gelezen. Alleen betaal ik bij bijvoorbeeld bij planet een half jaar 34,90 en ga daar na 52,50 voor 2048/320, dat is ten alle tijden voordeliger dan 49,90 voor 1024/180, dus vind ik eigenlijk de prijs/snelheid verhouding helemaal niet gelijk.

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-04 19:24
1024/180.
Volgens mij is het nog altijd 1024/128

anyway, je kan wel willen overstappen, maar dan moet je wel goed uitkomen met je jaarabbo :)

• pang
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-01 19:00
ik heb het nagevraagd ivm met die snelheidsverhogingen van adsl. Maar op dit moment is er nog geen info erover. Maar zodra ik het weet dan post ik het. Maar het lijkt me wel logisch dat ze het gaan aanpassen. Zeker als je met nieuwe klanten te maken heb. 50 euro voor 2mb of 1 mb download en beide fair users policy. Keuze snel gemaakt lijkt me

Geld tevens ook vor upc mensen. Zij vinden het nu nog niet nodig om snelheid te verhogen.

Contacten in beide fronten :)
Pagina: 1