Heel blij was ik er mee, met de aanschaf van m'n Logitech Quickcam pro 4000 tot op een zeker moment het gekloot begon.
Zodra ik op de cam knop druk in msn 6.1 krijg ik of geruis (incl. geluid
) in het venstertje of de beelden die mijn Terratec tv-kaartje ontvangt (met het kanaal wat ik als laatste aan had, excl. geluid)
Ook gaat de Imagestudio (bijgeleverde software) flippen als ik fotoows of video's wil maken. Het programma crashed spontaan, terwijl de andere functies van Imagestudio wel goed werken.
Nou moet ik heel omslachtig met Photoshop fotoows maken en met Premiere video opnemen.
Nou heb ik de cam al een aantal keer geprobeerd opnieuw te installen, tevergeefs.
Wie o Wie kan mij weer blij maken met mijn cammetje?
indien nodig:
amd 1700+ xp (@standaard mhz)
384 ram, Ti4200 (64mb)
winXp pro
ps. ik heb echt al heel wat forums afgezocht voor een oplossing, ook tevergeefs.
Zodra ik op de cam knop druk in msn 6.1 krijg ik of geruis (incl. geluid
Ook gaat de Imagestudio (bijgeleverde software) flippen als ik fotoows of video's wil maken. Het programma crashed spontaan, terwijl de andere functies van Imagestudio wel goed werken.
Nou moet ik heel omslachtig met Photoshop fotoows maken en met Premiere video opnemen.
Nou heb ik de cam al een aantal keer geprobeerd opnieuw te installen, tevergeefs.
Wie o Wie kan mij weer blij maken met mijn cammetje?
indien nodig:
amd 1700+ xp (@standaard mhz)
384 ram, Ti4200 (64mb)
winXp pro
ps. ik heb echt al heel wat forums afgezocht voor een oplossing, ook tevergeefs.