LocalHost inloggen

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• Mister I
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Eindelijk ik ben linux ook gaan uitvinden. Dus heb gister linux Mandrake 9.2 gedownloadt. Dat ging allemaal goed en heb gesurft op het www en dat soort dingen.
Maar ik zet vanmorgen mijn pc aan en hij zegt dan bij Linux
Login Localhost:
Dus ik typ root in. Dan vraagt ie om het password maar dan kan ik helemaal niks in typen alleen maar enter drukken en dan zegt ie login incorrect. Ik weet zeker dat ik een wachtwoord heb ingesteld. Op
http://huijts.student.utwente.nl/~jarkko/linux/lgh13/lgh.pdf heb ik ook al gekeken maar daar vond ik ook niks. Zouden jullie met jullie antwoorden rekening kunnen houden dat ik een Newbie ben. Thnx :)

• Zeddicius
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:55

Zeddicius

Conscience do cost

is het niet zo dat je niet ziet wat je typt? Dus waarschijnlijk tik je je wachtwoord wel in , maar zie je dat gewoon niet..

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-02 13:22

Bergen

Spellingscontroleur

Zo is het inderdaad. Anders zou een ander aan de sterretjes kunnen zien hoe lang je wachtwoord is en zodoende met brute-force geblaat eerder je wachtwoord kunnen achterhalen. Het is dus een stuk veiliger als je helemaal niets ziet ipv sterretjes oid.

• Mister I
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
He dat wist ik niet. Ik ga het meteen proberen

• Zeddicius
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:55

Zeddicius

Conscience do cost

doe dat! :P

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Het wachtwoord verschijnt inderdaad niet, en ook geen sterretjes, dit is wel een tikje aan de basic kant, en ook wel erg makkelijk zelf uit te vinden (bijvoorbeeld door het gewoon te proberen? :) ).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.