ik ben dus blij overgestapt van VF naar TF met nr behoud......check ik vandaag mn bereik thuis.... suckt!
1 streepje tot 0...oftewel kan niet eens bellen!
wat kan ik nu doen ? ik betaal nu 2 jr voor een service die niet werkt waar ik woon! kleiin beetj minder als VF ok, maar dit is niks!
als ik em in mn broek doe is er niks meer! dus neimand kan me bereiken
en ik kan niet bellen...dat is ruk...
morgne maar eens TF bellen want dit kan toch niet zo....?
ben ik nou de lul of kan ik er onderuit ? in principe levert TF mij niet de service die ze me doen geloven op hun site en ads....ze kunnen wel zeggen jammer dan....maar ja dat zou wel raar zijn, alsof iedereen maar moet hopen dat je kunt bellen met TF.....
iemand een idee ? kan ik bijv mn abo afkopen mochten ze me niet kosteloos stoppen ?
1 streepje tot 0...oftewel kan niet eens bellen!
wat kan ik nu doen ? ik betaal nu 2 jr voor een service die niet werkt waar ik woon! kleiin beetj minder als VF ok, maar dit is niks!
als ik em in mn broek doe is er niks meer! dus neimand kan me bereiken
en ik kan niet bellen...dat is ruk...
morgne maar eens TF bellen want dit kan toch niet zo....?
ben ik nou de lul of kan ik er onderuit ? in principe levert TF mij niet de service die ze me doen geloven op hun site en ads....ze kunnen wel zeggen jammer dan....maar ja dat zou wel raar zijn, alsof iedereen maar moet hopen dat je kunt bellen met TF.....
iemand een idee ? kan ik bijv mn abo afkopen mochten ze me niet kosteloos stoppen ?