Toon posts:

Nieuwe Philips 639

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Tijdens het surfen ontdekte ik een nieuwe gsm van Philips De 639. hij ziet er aantrekkelijk uit en komt volgend jaar op de markt, waarschijnlijk in het eerste kwartaal.

[img]http://digital-market.ru/img/news/293.jpg align=middle border="0" title="PHILIPS 639"[/]

Hij heeft een tft scherm met 65,000 kleuren, BeDJ, Java, Polyphonische beltonen, click-on camera, etc.

Ik denk dat hij zeker aan zal slaan bij de jeugd, en het zal ook niet zo duur zijn neem ik aan.

Wat vinden jullie ervan? :*)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2003 00:40 . Reden: HTML enabled, volgende keer [img]...[/] tags gebruiken ;) ]

• BadMotha
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-03-2024

BadMotha

be creative!

da's weer eens wat anders dan een Diga!!
:)
ziet er goed uit. behoorlijk mainstream, dus zie wel goede kansen voor dit phoontje.

oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-

• Ziroccan
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-01-2025
Waar heb je de foto vandaan? Ben je ergens ook nog wat meer specs tegengekomen?

Het ziet er in ieder geval goed uit, het valt me sowieso al op dat Philips best mooie telefoons uitbrengt de laatste tijd (zie 350, 530 etc.) :)

• msG-Gsm
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-07-2025
Jah de philips telefoons zijn niet eens zo slecht, ik heb een paar weken de 330 mogen testen en die was wel lekker.
Alleen ik vind nog steeds dat philips zo'n stom menu heeft met zo'n draai rad achtig menu...Maar jah daar valt mee te leven en het verschilt per telefoon

[ Voor 3% gewijzigd door msG-Gsm op 20-12-2003 11:01 ]

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
Dat carrouselmenu werkt anders prima hoor.

Ik heb zelf de 530, sinds een maand. Prima ding, bevalt goed.
Alleen de ontvangst van de radio had van mij wel wat beter gemogen. Het signaal moet behoorlijk sterk zijn om goed te ontvangen. In Utrecht is het geluid dan ook prima (nabijheid van zender IJsselstein?), maar in de trein naar Arnhem bijvoorbeeld (kooi van Faraday?) nogal belabberd.

Philips zou wel eens een nette mobiel-website mogen maken, waar alle modellen netjes en vlot naast elkaar staan. (A la Nokia.nl of SonyEricsson.com.) Philipsmobile.com of weet ik wat, nu moet je nogal zoeken door het trage Philips.com, en ook dan vind je geen goed overzicht.
Er moet gewoon per telefoon in een paar pagina's alles over worden verteld, incl volledige featurelijst, en 3d-demo.

[ Voor 34% gewijzigd door wicher|IA op 20-12-2003 11:20 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ziroccan schreef op 20 december 2003 @ 10:33:
Waar heb je de foto vandaan? Ben je ergens ook nog wat meer specs tegengekomen?

Het ziet er in ieder geval goed uit, het valt me sowieso al op dat Philips best mooie telefoons uitbrengt de laatste tijd (zie 350, 530 etc.) :)
Ik heb de foto van een Russische site maar ik heb ook een Nederlands/Engelse site voor je:

http://www.mtconsultancy.nl

Ik heb ook vernomen dat er volgend jaar nog meer nieuwe modellen zullen verschijnen, waaronder misschien de philips 830. Ook een uitklaptelefoon met dubbel display en geintregeerde camera en de standaard features die elke telefoon moet bezitten. :*) :*) :*) :*) :*) :*)

Verwijderd

helaas wel met een antenne.. zeker niets geleerd!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Me eerste indruk: Apart. Vooral dat cameraatje aan de zijkant lijkt me iets minder. Wel makkelijk denk ik maar beetje 'niet-echt-functioneel'. Want je moet elke keer je camera meenemen, en bij de meeste foons zijn ze ingebouwd.

Voor de rest wel leuk ding zo te zien :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:58
Ik vind de 535 (da's de 530 met ingebouwde camera en zonder FM radio) ook niet verkeerd:

Afbeeldingslocatie: http://www.mtconsultancy.nl/modules/Reviews/images/philips/535.jpg

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Verwijderd

het gaat weer de goede kant op met philips, eigenlijk brengen ze al vaker mooie toestellen uit, alleen krijgen ze ze naar mijn mening niet goed op de markt gezet, nu maar even afwachten of de markt het gaat oppakken, het blijft uiteraard moeilijk om tegen marketing giganten als NOKIA en tegenwoordig SONY-Ericsson op te gaan boxen

• Ziroccan
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-01-2025
OK, ontopic nu dan maar weer :)

Ik heb nog wat foto's ontdekt van de Philips 639:

Een groene

Afbeeldingslocatie: http://www.vanommen.org/files/got/639_green_open.JPGAfbeeldingslocatie: http://www.vanommen.org/files/got/639_green_closed.JPG

Een oranje

Afbeeldingslocatie: http://www.vanommen.org/files/got/639_orange_open.JPGAfbeeldingslocatie: http://www.vanommen.org/files/got/639_orange_closed.JPG

En een grijze

Afbeeldingslocatie: http://www.vanommen.org/files/got/639_grey_open.JPGAfbeeldingslocatie: http://www.vanommen.org/files/got/639_grey_closed.JPG

De oranje spreekt me wel aan, die andere kleuren vind ik niet echt mooi

[ Voor 8% gewijzigd door Ziroccan op 22-12-2003 09:47 ]

• sigma01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-02 11:27
shortly upcoming models 2004

Philips 639 – Philips 330 case, 65K TFT internal screen, external mono screen, BeDJ, by features the same as 535 model
Philips 550, 759, 755 – all models with touchscreen, handwrite recognition.
Philips 855cn – 180 degrees open clamshell. Internal screen 65K TFT, external 4096 STN, 1.3 Megapixel camera, 9Mb of memory
Xenium Color – colour clamshell with internal antenna
Dit bericht las ik gisteren op het mobile-review forum en is gepost doorde reviewer aldaar (betrouwbare bron). En volgens hem mogen we dit moois het komende jaar uit le-mans verwachten!

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

Verwijderd

Wie zegt dat dit telfoontje een kans heeft heeft t dus mis...

Ten eerste onze nederlandse trots... Philips maakt de meest zwaar waardeloze toestellen die er bestaan...Philips moet t nu hebben van de fisio 120 een zwaar debiel aparaat waar veels te veel winklels van omkomen wat voorraad betreft...Ding werkt voor geen meter...
en we raden iedereen die naar t toestel alleen al kijkt het gewoon af...

Ding is na 3 maanden kapot meneer...

Philips is dus 3 4 5 6 misschien zelfs 7 keer helemaal niks

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 december 2003 @ 20:18:

Ten eerste onze nederlandse trots... Philips maakt de meest zwaar waardeloze toestellen die er bestaan...Philips moet t nu hebben van de fisio 120 een zwaar debiel aparaat waar veels te veel winklels van omkomen wat voorraad betreft...Ding werkt voor geen meter...

philips maakt die telefoons niet eens meer O-)
maar de fisio 825 is echt wel een goede telfoon.

Verwijderd

sigma01 schreef op 27 december 2003 @ 15:15:
[...]

Dit bericht las ik gisteren op het mobile-review forum en is gepost doorde reviewer aldaar (betrouwbare bron). En volgens hem mogen we dit moois het komende jaar uit le-mans verwachten!
Uit dat rijtje lijkt me de Philips 855cn – 180 degrees open clamshell. Internal screen 65K TFT, external 4096 STN, 1.3 Megapixel camera, 9Mb of memory

eigenlijk de enige interresante die eventueel de concurrentie met de samsungs en de sony ericssons aankan.

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
Verwijderd schreef op 27 december 2003 @ 20:18:

Geblaat.

Philips moet het helemaal niet hebben van de 120. Ding wordt zoals gezegd niet eens meer gemaakt volgens mij.

Philips moet het hebben van nieuwe modellen als 330, 350, 530, 535 en 630.
Mooie, goede modellen. In elk geval de 530 die ik zelf heb.

Verwijderd

Topicstarter
sigma01 schreef op 27 december 2003 @ 15:15:
[shortly upcoming models 2004

Philips 639 – Philips 330 case, 65K TFT internal screen, external mono screen, BeDJ, by features the same as 535 model
Philips 550, 759, 755 – all models with touchscreen, handwrite recognition.
Philips 855cn – 180 degrees open clamshell. Internal screen 65K TFT, external 4096 STN, 1.3 Megapixel camera, 9Mb of memory
Xenium Color – colour clamshell with internal antenna]

Behalve dit moois heeft philips nog een paar modellen voor ons in petto. Het lijkt erop dat philips nu pas echt los is gekomen wat betreft het produceren van gsm's.
Er komen nog:

PHILIPS 650
PHILIPS 636
PHILIPS 355

En by the way, er zijn reeds enkele plaatjes van de PHILIPS 855. Het ziet er erg leuk uit. Er is ook een topic over de 855 gestart. Design is toppie :) :) :) :) :) :) :) :)

• msG-Gsm
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-07-2025
_/-\o_ Die oranje is zo mooi _/-\o_ !!Philips is in mijn ogen echt goed, en ik heb even een kennis gebelt die werkt bij philips; de Fisio 120 word niet meer gemaakt.

• 0xDEADBEEF
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op 20 december 2003 @ 00:23:
Tijdens het surfen ontdekte ik een nieuwe gsm van Philips De 639.
Wat vinden jullie ervan? :*)
Die camera aan de zijkant ziet er behoorlijk fragiel en * lelijk * uit :?

* Lalaland ziet een antenne :X Afknapper

Toetsen zijn IMO te blokkig B)

Prijzen (icm abo ) ;) ? Meer specs ?

[ Voor 8% gewijzigd door 0xDEADBEEF op 31-01-2004 20:53 ]

"Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion." - Steven Weinberg

Verwijderd

LaLaLand schreef op 31 januari 2004 @ 20:51:
[...]

Die camera aan de zijkant ziet er behoorlijk fragiel en * lelijk * uit :?

* Lalaland ziet een antenne :X Afknapper

Toetsen zijn IMO te blokkig B)

Prijzen (icm abo ) ;) ? Meer specs ?
Volgens mij is het zo goed als dezelfde externe camera van de 530. En de kwaliteit van de foto's ervan zijn toch wel goed te noemen. Kijk maar in de topic van de 530.

Verwijderd

Topicstarter
IK heb vernomen dat die kwaliteit veel beter is dan die van de 530. Misschien wordt het 1.3 Megapixel.

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:22

Wallie

Herr

Even voor de mensen die er kunnen kopen: vanaf 16 september is hij in de personeelswinkel van philips te koop icm vodafone prepaid, voor 119 euro.

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

• Backspace-NL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-02 15:59

Backspace-NL

New and Improved!

Wallie schreef op 09 september 2004 @ 08:33:
Even voor de mensen die er kunnen kopen: vanaf 16 september is hij in de personeelswinkel van philips te koop icm vodafone prepaid, voor 119 euro.
Wallie, dat zag ik al. Alleen jammer dat ik toch wat slechte reviews lees, bijvoorbeeld dat het ding redelijk zwak inelkaar zit.. Misschien moet ik maar eens gaan kijken deze week.
Pagina: 1