Lekkere Kwal schreef op 20 december 2003 @ 00:19:
[...]

racks zijn wat anders dan USB/1334 kastjes

. Racks zijn om uit je pc te kunnen halen zodat je verschillende schijven appart kan gebruiken in 1 bay in je pckast. Een USB/1334 kastje is 100% extern en bevat een printplaatje die het IDE protocol omzet naar USB 2.0 en/of firewire.
Ik denk dat SATA kastjes niet lang meer op zich zullen laten wachten, maar erg snel zullen ze ook weer niet komen, doordat de markt redelijk klein is (immers de kabellengte in zo'n kastje is 2 cm dus of dat nou PATA of SATA is maakt niet uit, je ziet het verschil niet).
maar jij denkt dus dat ze nu nog niet te krijgen zijn? dat is wel jammer dan, lijkt me toch niet dat ik de enige met dit probleem ben.
edit: Ik heb wel een manier gevonden maar die is omslachtig duur en onhandig. Nml een sata enclosure te kopen met sata uitgang en dan nog een pcmcia sata kaart! dit zou dan waarschijnlijk uit het buitenland moeten komen en dat gaat natuurlijk bakken met geld kosten en het is onhandig omdat ik hem dan niet echt aan andere pc's kan aansluiten (kans dat ze sata hebben is klein).
Dus....iemand nog een andere oplossing voor me?
anders gaat er een nieuwe seagate s-ata 160 gb 7200.7 8mb in de verkoop!
[
Voor 23% gewijzigd door
Verwijderd op 20-12-2003 13:15
]