Toon posts:

Budgetkwestie en vragen!

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste GoTers,

Ik ben op zoek naar een leuke digicam om mee te beginnen, en dan wil ik graag ook het beste voor mijn geld!(begrijpelijk toch?)Ik heb een budget van rond de 200 euro, dus boven de 220 euro kom ik echt niet uit!(Tja, ik ben 15 en bijbaantjeloos, dus ik heb niet zo veel te besteden)Nu wilde ik vragen:
Welke camera kan ik het beste nemen (zo hoog mogelijke kwaliteit binnen mijn budget), en als je er aan aan raadt zou het heel vriendelijk zijn als je er een foto bij zou plaatsen!

Ook heb ik zelf al gezocht en ik kwam uit bij de Trust 910Z Powerc@m(Ja ik weet het een Trust)
5 mpixl, werkelijk 3.1 mpixl

In princiepe leek dit mij wel een goede camera om mee te beginnen!
Maar ik heb wel gehoord dat hij batterijen vreet!

Dus mijn vragen zijn:
Iemand ervaring met deze camera?
Ik heb zelf Trust 1800 AA nimh batterijen, zijn die goed genoeg, en hoe lang zouden die meegaan?

Alvast bedankt,

Bas Krah

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 17:46
Een Canon Powershot A60 of Nikon Coolpix 2100 (beide via internet wel voor €200 te verkrijgen). De A60 heeft als voordeel dat je meer manuele instellingen hebt (alhoewel ik twijfel of je dat gaat gebruiken als 15-jarige ;)) en de Coolpix 2100 heeft als voordeel dat deze erg prettig werkt (A60 misschien ook wel, maar daar heb ik geen ervaring mee :P) en erg klein is.

En neem geen Trust, je gaat er spijt van krijgen :).

[ Voor 8% gewijzigd door MarcoC op 20-12-2003 00:01 ]

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

/me Welkom op GoT!

Domper op de feestvreugde van je eerste bezoek misschien, maar er is voldoende over velerlei soorten digicams te vinden. Er lopen topics over LIDL ALDI en weet ik veel wat voor camera's dus daar is zat informatie uit te halen.

ARME AOW’er

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt!

Ik zag dat dit soort topics niet waren toegestaan, maar er werdt gelinkt naar andere sites, maar daar stond niet veel binnen mijn budget!

Edit: Is nie me eerste bezoek, ik was helaas mijn oude pass kwijt en de e-mail voor die account gebruik ik niet meer!:D

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2003 00:08 ]

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Spaar even door en koop zo'n Nytech bij de Lidl voor 259 €. Ik heb er een en voor het huis, tuin en keukenwerk voldoet het ding prima.
Verwijderd schreef op 20 december 2003 @ 00:07:
Bedankt!

Ik zag dat dit soort topics niet waren toegestaan, maar er werdt gelinkt naar andere sites, maar daar stond niet veel binnen mijn budget!

Edit: Is nie me eerste bezoek, ik was helaas mijn oude pass kwijt en de e-mail voor die account gebruik ik niet meer!:D
Oeps, en dat mag dus helemaal niet. Lees eens de FAQ hoe je dit kunt oplossen want dat het kan is zeker. Met opnieuw aanmelden breng je jezelf in de problemen.

[ Voor 68% gewijzigd door Guardian Angel op 20-12-2003 00:11 ]

ARME AOW’er

Verwijderd

Topicstarter
GuardianAngel schreef op 20 december 2003 @ 00:09:
Spaar even door en koop zo'n Nytech bij de Lidl voor 259 €. Ik heb er een en voor het huis, tuin en keukenwerk voldoet het ding prima.

[...]

Oeps, en dat mag dus helemaal niet. Lees eens de FAQ hoe je dit kunt oplossen want dat het kan is zeker. Met opnieuw aanmelden breng je jezelf in de problemen.
Ik weet het ik weet het, ik heb lang gezocht om mijn oude account te recoveren, maar het lukte totaal niet:(

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 20 december 2003 @ 00:13:
[...]

Ik weet het ik weet het, ik heb lang gezocht om mijn oude account te recoveren, maar het lukte totaal niet:(
Edit:Maar wat is er dan zo slecht aan Trust, ik heb er een aantal slechte dingen over gehoord, maar de reviews van dat model zijn positief, is het dan allemaal vooroordeel over Trust?

Edit:Niet de eerste keer, maar wel stom, ik drukte op quote ipv edit!

Edit:Ik heb goed zitten kijken, maar behalve dat het een Trust is(blijkbaar slecht) lijkt de Trust mij echt beter dan jouw aanradingen! Dus graag even antwoord geven: Wat is er nu zo slecht aan Trust!

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2003 01:09 ]

• dikiedik
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-04-2025

dikiedik

de verkeers ont regelaar

Het "slechte" aan TRUST is;

* ten eerste dat ze adverteren met 4.0 MP als het een 2.0 MP camera is
(de rest wordt ge-interpoleerd)
* ten tweede maakt TRUST gebruik van CMOS sensoren, deze zijn
minder gevoellig (en veel goedkoper) dan de CCD sensoren die je
in de iets duurdere camera's tegenkomt, waardoor langere sluitertijden
nodig zijn om een "goed" beeld te maken (wat weer resulteert in
"bewogen" foto's)

als dit allemaal geen probleem is omdat je meestal buiten, overdag, of in heel goed verlichte ruimtes stilstaande dingen (landschappen e.d.) fotografeert, dan is er idd nix mis met TRUST.
Wil je daarentegen (bijna) overal en altijd mooie foto's kunnen maken (dus ook van bewegende onderwerpen), dan zou ik idd voor een alternatief kiezen (om de zelfde redenen als hierboven genoemd ook geen HP)

suc6

[edit] syntax error's [edit]

[ Voor 6% gewijzigd door dikiedik op 20-12-2003 09:23 ]

ride on

Verwijderd

Topicstarter
Ok, bedankt, maar aan hoe veel ergere bewogen foto's moet ik dan denken, is het heel erg?

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:25

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Verwijderd schreef op 20 december 2003 @ 00:21:
[...]

Edit:Maar wat is er dan zo slecht aan Trust, ik heb er een aantal slechte dingen over gehoord, maar de reviews van dat model zijn positief, is het dan allemaal vooroordeel over Trust?
Welke reviews? Ik hab nog nooit een review van een Trust camera gezien, alleen maar gebruikerservaringen, maar dat is vaak een onbetrouwbare bron omdat ze vaak geschreven worden door mensen met geen enkele ervaring met digitale camera's en vaak direct na aankoop van hun eerste camera, natuurlijk zijn ze er de eerste dagen razend enthousiast over.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

BasKrah - voordat je een topic opent wordt er verwacht eerst zelf wat onderzoek te doen in digicamland, zoals reviews lezen en specs doornemen, en ook voorbeeldfoto's bekijken.

Dit staat ook hier beschreven: Fotografie Policy

Aangezien dit topic niet aan de Fotografie Policy voldoet, gaat deze dicht.

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.