[Asus V3000] win-XP driver gezocht

Pagina: 1
Acties:

• robbertb
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een driver voor mijn asus v3000 videokaart voor windows xp. iemand een idee waar ik dat vandaan pluk?
Ik heb al uitgebreid op google, got,deja en http://www.driverguide.com gezocht.

De ingebouwde driver van winxp werkt goed ja, maar heeft geen ondersteuning voor de TVin en TV-OUT die op deze kaart zit :(
De detonator drivers zijn NIET geschikt voor deze kaart (ja ik heb het ook geprobeerd)

• mjszwo
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
2e poging na deze: driver asus v 3000 voor windows xp/ ? :P

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-08 09:00

MAZZA

Barbie is er weer!

Die is toch gebasseerd op de NVidia riva128 chipset? Daar kan je vast wel wat voor vinden op de NVidia site..

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-07 01:43

Turkish

zhé germans

http://list.driverguide.com/list/company122/page7/ daar staat hij toch echt bij. Gewoon een account aanmaken en downloaden die hap ;)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• robbertb
  • Niet online
Turkish schreef op 19 december 2003 @ 22:55:
http://list.driverguide.com/list/company122/page7/ daar staat hij toch echt bij. Gewoon een account aanmaken en downloaden die hap ;)
Hm vaag ik had het programma gedownload van hun site die zou zoeken naar nieuwste verise maar die gaf geen hits op de videokaart. Maargoed zal me benieuwen of dit werkt.

[edit]
Ik zie er geen drivers bij staan voor XP. als ik op de link klik, krijg ik alleen voor nt, win95/98 :(

[ Voor 13% gewijzigd door robbertb op 19-12-2003 23:23 ]

• Turkish

Turkish

zhé germans

de tweede link van de V3000 lijkt me de juiste :P

• robbertb
  • Niet online
Turkish schreef op 19 december 2003 @ 23:34:
de tweede link van de V3000 lijkt me de juiste :P
Mja hij is alleen niet voor windows XP :(

• Turkish

Turkish

zhé germans

robbertb schreef op 19 december 2003 @ 23:46:
[...]

Mja hij is alleen niet voor windows XP :(
Het staat er wel bij, heb je hem geprobeerd dan :? Neem aan dat ze dat niet voor niets doen, heb zelf nog nooit gemert dat ze bij Driverguide iets op de site zetten wat uiteindelijk niet blijkt te werken ;)

• robbertb
  • Niet online
Turkish schreef op 19 december 2003 @ 23:48:
[...]

Het staat er wel bij, heb je hem geprobeerd dan :? Neem aan dat ze dat niet voor niets doen, heb zelf nog nooit gemert dat ze bij Driverguide iets op de site zetten wat uiteindelijk niet blijkt te werken ;)
Ja heb ze allemaal geprobeerd. Werken allen niet, krijg melding dat ze niet geschikt zijn voor XP.

• Reanimation
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-08 17:10
robbertb schreef op 19 december 2003 @ 23:59:
[...]

Ja heb ze allemaal geprobeerd. Werken allen niet, krijg melding dat ze niet geschikt zijn voor XP.
dat word bij veel weergeven, gewoon installeren, bij de nieuwste Nvidia drivers (toen ik nog een Nvidia videokaart had) kreeg ik ook die melding.. niets vaan aantrekken dus

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:50

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

• robbertb
  • Niet online
reanimation schreef op 20 december 2003 @ 00:40:
[...]

dat word bij veel weergeven, gewoon installeren, bij de nieuwste Nvidia drivers (toen ik nog een Nvidia videokaart had) kreeg ik ook die melding.. niets vaan aantrekken dus
Er valt niet niets van aan te trekken. XP geeft een foutmelding en kan NIET doorgaan met de installatie van de driver. Gister heb ikzelfs geprobeerd een win98driver te installeren wat iemand zei, toen bootte heel XP niet meer, naja met een foutmelding en de vraag of ik de driver wilde verwijderen omdat ie bepaalde dlls niet kon laden.
Bedankt,.. maar hier staat ook niks op wat werkt. Ik krijg bij de "all" versie die ji wellicht bedoeld de melding:
OP de opgegeven locatie bevinden zich geen gegevens van de hardware.

[ Voor 24% gewijzigd door robbertb op 20-12-2003 14:21 ]

Pagina: 1