Toon posts:

Welke TV Kaart

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hi all,

Ik wil ook graag een tv kaart kopen nou ben ik niet echt goed op de hoogte maar heb ik in middels begrepen dan een hauppauge kaart beter is als een pinnacle.

Het volgende wil ik ermee doen:

TV kijken + teletekst
Radio Luisteren
Plaatjes schieten en Opnemen
Canal + ermee kijken

Mijn budget is ongeveer €80

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen :)

Groetjes Amansio 8)7

• Peedy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-01 20:14
Ik heb ooit eens een Leadtek WinFast TV2000 XP besteld maar die werkte niet samen met mijn ECS K7S6A om de 1 of andere reden :?
Vet jammer want tis een mooi kaartje voor het geld.. ik zou het zeker even bekijken als je geen K7S6A hebt ;)

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:46
Ik weet niet of je canal+ met allekaarten kan kijken. Met de bt878 chip er op wel. Ik heb zelf de medion 2189 (philips saa7134 chip), en hij bevalt me perfect. Denk alleen, dat ie niet meer te koop is bij de aldi. Prijs was trouwens 44,95 :+.

Verwijderd

ik gebruik al 2 jaar hauppauge tv kaart echt een aanrader! nooit problemen gehad met drivers ofzo heel makkelijk te installeren. qualiteit van het beeld is wel strax te noemen ik kan er teletekst opkijken en nog andere leuke dingen. Je hebt een afstandbediening erbij lekker compact en zit goed in je handen :). Dus kortom gewoon perfect. Heb trouwens een Wintv model 747

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2003 20:58 ]

Verwijderd

Topicstarter
pEeDy16 schreef op 19 december 2003 @ 20:49:
Ik heb ooit eens een Leadtek WinFast TV2000 XP besteld maar die werkte niet samen met mijn ECS K7S6A om de 1 of andere reden :?
Vet jammer want tis een mooi kaartje voor het geld.. ik zou het zeker even bekijken als je geen K7S6A hebt ;)
Het is wel een mooi goedkoop kaartje alleen is de beeldkwaliteit hiervan ook goed want ik wil wel een goed kwaliteit beeld. En ook wil ik er zeker canal plus op kunnen kijken.

Verwijderd

Topicstarter
Termi schreef op 19 december 2003 @ 20:53:
Ik weet niet of je canal+ met allekaarten kan kijken. Met de bt878 chip er op wel.
Dat wil ik eigenlijk ook wel ff weten of je met alle kaarten canal plus kan kijken.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Eerst even zoeken voordat je een topic opent ajb :)

Hier is, zeker in Audio, Video & HiFi Forum, erg veel over te vinden :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.