Asus RTX 5090 OC - AMD 9-9950 X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram
Dit is gewoon een optie die de Omega drivers bieden
Ik snap je vraag niet zo.
En waarom staat het standaard niet zo? Nou ga nu maar eens een zwaar spel spelen op een matige PC met deze instellingen, dan snap je waarom.
En waarom staat het standaard niet zo? Nou ga nu maar eens een zwaar spel spelen op een matige PC met deze instellingen, dan snap je waarom.
Oh oke dus ik heb de functie van de driver niet verpest ! das goed nieuwsVerwijderd schreef op 19 december 2003 @ 20:15:
mooier, maar zeeer zwaar voor je beeldkaart, dus je frames/sec gaan zwaar dalen!
Want hoeveel te mooier hoeveel te beter vind ik .
Verwijderd
mooier ja, maar zeer waarschijnlijk schokt nu je beeld in games. en je kan dat balkske altijd weer goed zetten hoor
niets verpest
Verwijderd
Je kunt het wel doen, maar je moet er een beetje mee spelen.
anti aliasing is wel mooi, maar matig het, 2x of 4x.
anisotrophic is ook mooi, maar op 8x gaan je spellen niet bepaald soepeltjes
zet bv. anti aliasing op 2 of 4x
anisotrophic op 2 of 4x
(allemaal afhankelijk van de rest van je systeem)
have fun
anti aliasing is wel mooi, maar matig het, 2x of 4x.
anisotrophic is ook mooi, maar op 8x gaan je spellen niet bepaald soepeltjes
zet bv. anti aliasing op 2 of 4x
anisotrophic op 2 of 4x
(allemaal afhankelijk van de rest van je systeem)
have fun
Ja maar ik neem aan dat als je een matige pc hebt dat je dan ook niet de Omega drivers gaat gebruiken ? Mede omdat men al aangeeft dat het de snelheid niet ten goede zal komen en dat wil je volgens mij niet met een matige pc en een modern spel zoals jij het voorsteld .Mike Jarod schreef op 19 december 2003 @ 20:15:
Dit is gewoon een optie die de Omega drivers biedenIk snap je vraag niet zo.
Overigens heb ik een AMD 3200 + met 1024 mb pc3200 corsair cas 2 memory en dus een ATI 9800 pro en natuurlijk een iiyama vision master pro 512 .
Overigens bieden de gewone ati drivers die optie ook hoor .
OH is het echt zo zwaar als jullie voorstellen ?Verwijderd schreef op 19 december 2003 @ 20:20:
mooier ja, maar zeer waarschijnlijk schokt nu je beeld in games. en je kan dat balkske altijd weer goed zetten hoorniets verpest
Ik had dat niet verwacht eerlijk gezecht
Generals draait bij mij zeer soepel met alle toeters en bellen aan in het options menu van Generals zelf .
Maar ik heb wel een AMD 3200 + met 1024 mb pc3200 corsair cas 2 memory en dus een ATI 9800 pro en natuurlijk een iiyama vision master pro 512 .
Verwijderd
mja, een 9800PRO zal dat wel goed aankunnen
Maar alles op hardste, en dan Underground, lekker beeld ja
maar je prestatie zal wel naar beneden gaan. Of als het gaat schokken weet ik niet. Maar zeker minder frames per seconden
Verwijderd
Ik was ook ff naar het kijken naar die balkjes
Maar hoe kun je anti aliasing en antrio.....filteren helemaal uitzetten ?
Er staat nergens uit of 0 x
Maar hoe kun je anti aliasing en antrio.....filteren helemaal uitzetten ?
Er staat nergens uit of 0 x
moet je daar zo'n topic voor kicken? vink toepassingsgebonden aan, en 't is uit.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()