Hoe kan ik dan wel in dos bepaalde bestanden verwijderen op een ntsf partitie? Ik heb bij Google gezocht, maar vind daar niets over. Met een gewone opstartdiskette kan dat dus blijkbaar niet. Hoe kom ik dan aan een speciale opstartdiskette om in dos te kunnen komen?
zoek eens op "NTFS"
je hebt de f en de t omgedraaid
Ohja, lees even de FAQ, daar staat namelijk in waar je die diskettes kunt downloaden ...
je hebt de f en de t omgedraaid
Ohja, lees even de FAQ, daar staat namelijk in waar je die diskettes kunt downloaden ...
[ Voor 42% gewijzigd door dreeke op 19-12-2003 20:09 ]
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Er bestaan tools waarmee je NTFS in DOS kan benaderen. Voor zover ik weet staat er eentje in de WOS of OM FAQ 
WOS FAQ it is: Windows Operated Systems - FAQ #25b
WOS FAQ it is: Windows Operated Systems - FAQ #25b
[ Voor 29% gewijzigd door G33rt op 19-12-2003 20:09 ]
felzonnetje,
Zoals je in een eerdere reactie van moto-moi hebt kunnen lezen, zijn dit soort topics toch echt niet de bedoeling op GoT
Als je een nieuwe Windows installatie wil doen zijn er kortweg 3 simpele oplossingen:
• Boot met een normale Windows98 bootdisk (zie de FAQ voor bootdisks), en gebruik hier fdisk om je partities te wissen. Let wel op dat je zeker weet wat je doet - deze acties zijn niet terug te draaien.
• Installeer gewoon Windows XP en kies voor een nieuwe installatie, en vervolgens voor een format van NTFS.
• Google op 'delpart' en voer die uit.
Never mind ^^ that, is volledig fout
Echter, hier onderstaande geld nog wel gewoon
Al met al moet dit toch heel gemakkelijk te vinden zijn met Google - mocht je er toch nog niet uitkomen, open dan een topic wat tenminste aan de volgende eisen voldoet:
• Kies een goede topic titel (zie ook de WOS Policy bovenaan dit forum)
• Toon zelf initiatief (laat ook zien waarop je gezocht hebt / wat de problemen waren)
• Geef een duidelijke omschrijving van je probleem. In WOS staan zoveel topics, dat zeker een "vervolg" topic echt kompleet kansloos is.[/s]
Zoals je in een eerdere reactie van moto-moi hebt kunnen lezen, zijn dit soort topics toch echt niet de bedoeling op GoT
Als je een nieuwe Windows installatie wil doen zijn er kortweg 3 simpele oplossingen:
• Boot met een normale Windows98 bootdisk (zie de FAQ voor bootdisks), en gebruik hier fdisk om je partities te wissen. Let wel op dat je zeker weet wat je doet - deze acties zijn niet terug te draaien.
• Installeer gewoon Windows XP en kies voor een nieuwe installatie, en vervolgens voor een format van NTFS.
• Google op 'delpart' en voer die uit.
Never mind ^^ that, is volledig fout
Echter, hier onderstaande geld nog wel gewoon
Al met al moet dit toch heel gemakkelijk te vinden zijn met Google - mocht je er toch nog niet uitkomen, open dan een topic wat tenminste aan de volgende eisen voldoet:
• Kies een goede topic titel (zie ook de WOS Policy bovenaan dit forum)
• Toon zelf initiatief (laat ook zien waarop je gezocht hebt / wat de problemen waren)
• Geef een duidelijke omschrijving van je probleem. In WOS staan zoveel topics, dat zeker een "vervolg" topic echt kompleet kansloos is.[/s]
[ Voor 5% gewijzigd door elevator op 19-12-2003 20:13 ]
Dit topic is gesloten.
![]()