Member of QU|CCC Sub team Lilacgrazer&K03(K)
Verwijderd
Dit probleem heb ik ook met mijn Fps-100 boxen van cambrigde...nog steeds geen oplossing voor gevonden.
Er zijn wel oplossingen voor. Je kan iets om je speakerkabel doen geloof ik, moet je maar eens informeren bij een HiFi zaak.
Maar probeer eens of een andere (kortere) speakerkabel verschil maakt, dan kan je kijken of het door de speakerkabel komt. Ik zou persoonlijk het niet weten waar het aan ligt.
Jag
Maar probeer eens of een andere (kortere) speakerkabel verschil maakt, dan kan je kijken of het door de speakerkabel komt. Ik zou persoonlijk het niet weten waar het aan ligt.
Jag
Je kan je FPS boxen omruilen bij creative heb ik gehoord. De afscheiding van de subwoofer van dat setje is te mager ofzo.
ikke
ikke
EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor
Verwijderd
hey,
heb ik ook last van gehad. Het probleem is opgelost, door je bekabeling een beetje op orde te brengen zodat niet alles door elkaar loopt. Gewoon een beetje ruimte houden. Hierdoor verdween het rare radiosignaal door mijn boxen. Maybe klinkt het als onzin, maar ja..... bij mij werkte het. Tis maar een mogelijkheid die het proberen waard is.
l@ter
heb ik ook last van gehad. Het probleem is opgelost, door je bekabeling een beetje op orde te brengen zodat niet alles door elkaar loopt. Gewoon een beetje ruimte houden. Hierdoor verdween het rare radiosignaal door mijn boxen. Maybe klinkt het als onzin, maar ja..... bij mij werkte het. Tis maar een mogelijkheid die het proberen waard is.
l@ter
Verwijderd
Heb ik ook bij mijn fps 1000.
k heb een x gelezen dat de
bescherming van de subwoofer
ongevraagd radio signalen
ontvangt. Als sloop je de
bescherming er nou uit .......
k heb een x gelezen dat de
bescherming van de subwoofer
ongevraagd radio signalen
ontvangt. Als sloop je de