http://www.irfanview.com
En dan Image --> Resize / Resample
En dan Image --> Resize / Resample
[ Voor 45% gewijzigd door JozyDaPozy op 19-12-2003 18:30 ]
Dat ligt eraan, er zijn bepaalde programma's die dit door middel van berekeningen doen, maar echt haarscherp zal het nooit worden, de informatie die er niet is, kun je ook niet achteraf maken.Verwijderd schreef op 19 december 2003 @ 18:26:
Is dit mogelijk met een computer programmatje of niet????
Al de keren dat je dat in een film/tvserie ziet is het hartstikke nep.
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Ja, wat je ook wel eens in films ziet is dat ze dan inzoemen op een foto, en dan tekst kunnen lezen op die foto die met het blote oog niet te lezen was.. volgens mij kan dit ook niet.moto-moi schreef op 19 december 2003 @ 18:31:
[..]Al de keren dat je dat in een film/tvserie ziet is het hartstikke nep.
Probeer S-Spline eens.
▀ BBQ ▀ BBQ 2 ▀ Opendeurdag ▀ LED Cat Feeder
Wat ik meestal doe met Photoshop is de image gewoon vergroten en er dan een goeie, lichte blur overheen gooien.
Is niet echt de beste manier maar wel makkelijk en ziet er nog redelijk goed uit ook...
Is niet echt de beste manier maar wel makkelijk en ziet er nog redelijk goed uit ook...
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT
PC2: 5800X3D + RTX 3080
beetje vage vraag. Het kan, tot 2x-3x mischien, daarboven wordt het toch echt moeilijk (probeer van een 20x20 plaatje maar eens een 1024 versie te maken).
persoonlijk vind ik irfanview vrij slecht werken, vooral als je echt gaat vergroten, worden puur de "blokjes" beetje geblurred.
persoonlijk vind ik irfanview vrij slecht werken, vooral als je echt gaat vergroten, worden puur de "blokjes" beetje geblurred.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
En ik maar denken dat digitale zoom bij camera's een soort van inzoomen was net als de TS beschrijft...
- Ruud
Verwijderd
In feite is digitale zoom niets ander dan een plaatje vergroten met een standaard computerprogramma. Het enige voordeel van bewerking op de camera kan zijn dan de bewerking wordt toegepast voordat er gecomprimeerd wordt.
Als je echt héél groot wilt uitvergroten, bv. voor posters, dan is er Genuine Fractals.
Zie de review van deze vergrotingssoftware.
Zie de review van deze vergrotingssoftware.
Pagina: 1