Toon posts:

Norton Live Updates

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Ik zag net een post over Internet Security (gisteren al). Ik weet niet of mijn probleem identiek is.

Ik heb echter twee verschillende installatie's gedaan, bij de ene start AntiVirus niet meer goed op, komt met een vreemde foutmelding, en ik heb dan kennelijk geen rechten genoeg om het te verhelpen.

Bij de andere is er niets aan de hand.

De foute versie is: Na installatie Live Update uitvoeren

De goeie versie is: Na installatie GEEN liveupdate uitvoeren, dan draait er eerst een automatisch update op de achtergrond, als die klaar is, doe ik een Live Update. Dan komt íe alleen met URL-updates voor Int. Sec.

Wel vreemd, ik bedoel, AV stopt na installatie van de meest standaard applicatie's zoals MS Office XP of dingen als PowerDVD 5.0, Warcraft III + Frozen Throne add-on, er zit geen lijn in, maar het systeem werkt goed als je GEEN live update doet NA de installatie.

In die andere post erkent Symantec het probleem wat daarin staat, maar de updates zijn nog gewoon beschikbaar? Zijn die lui nu helemaal van de ratten bezeken? Support is er ook niet echt geloof ik, ik las een 29 Euro kosten per incident, ja rot op zeg, gewoon die Updates weghalen.

Het werkt nu in ieder geval, ik hoop alleen wel dat ik nu goed beveiligd ben tegen recente virussen.

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:18

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Kan je me nu precies vertellen wat je doel is van dit topic? Wil je een discussie over het support of iets anders :) ?

Verwijderd

Topicstarter
Ik vraag me af waarom het ene nu werkt en het andere problemen veroorzaakt. Als 'ie automatische update op de achtergrond draait, laadt hij dan ook nieuwe virusdefinitie's? Aangezien de eerst Live-update (handmatige) geen virusupdates gaf, alleen URL updates. Ik vraag me dus af of ik nu wel of niet goed beveiligd ben. Een discussie starten op een forum .... wat een vreemd idee zeg.

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:24
Probeer dit eens: Intelligent Update van Symantec

Met de Intelligent updater kan je ook gewoon updaten 8)7 8)

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:18

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Verwijderd schreef op 19 december 2003 @ 17:44:
Ik vraag me af waarom het ene nu werkt en het andere problemen veroorzaakt. Als 'ie automatische update op de achtergrond draait, laadt hij dan ook nieuwe virusdefinitie's?
Ik dacht juist dat dat het enige is wat het programma dan doet. Wel laatste virusdefinitie's downloaden, maar geen programma updates enzo :). Naar mijn mening ben je gewoon goed beveiligd, omdat die virus definities wel gedownload zijn. Die kan je trouwens zo controlleren. Kijk maar naar de datum van de definitie's, welke heb je?
Aangezien de eerst Live-update (handmatige) geen virusupdates gaf, alleen URL updates. Ik vraag me dus af of ik nu wel of niet goed beveiligd ben.
Dat heb ik nog nooit gezien. Live update die verwijzing geeft naar URL updates komt hier nooit voor, dus daarmee kan ik je niet helpen :)
Een discussie starten op een forum .... wat een vreemd idee zeg.
Grappig bedoelt ofzo :) ?

Verwijderd

Topicstarter
We Are Borg schreef op 19 december 2003 @ 17:58:
[...]

Dat heb ik nog nooit gezien. Live update die verwijzing geeft naar URL updates komt hier nooit voor, dus daarmee kan ik je niet helpen :)

[...]

Grappig bedoelt ofzo :) ?
URL updates zijn denk ik voor Internet Security, ik heb het namelijk niet alleen over Norton AV.

Grappig, ik? Natuurlijk :).

Maar Norton heeft in ieder geval duidelijk een probleem. Ik heb overigens een complete systeem herinstallatie gedaan, toen kwam ik erachter door na Live Updates bepaalde programma's te installeren. Na reboot kwam AV niet op. Bij toeval heb ik na herinstallatie Norton Security GEEN liveupdate gedaan en had 'ie eerst een automatische update gedaan. Ik vind het gewoon apart dat 'ie dan zo vreemd doet. Maar ik heb even gekeken naar de data, een ik heb gewoon 18/19 december staan bij de onderdelen waar dat bij hoort te staan.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2003 18:08 ]

Pagina: 1