Verspreiden van URL spam-virus, hoe te vinden/killen ?

Pagina: 1
Acties:

• LeKKeRVaaG
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-12-2023

LeKKeRVaaG

Ik doe aan Crea Doe aan doe ik

Topicstarter
Hoi, ik gebruik Norton Antivirus en Norton Personal Firewall. Toch blijk ik nu opeens via MIRC urls te verspreiden met een virus. Je ziet zelf niet dat je die regel in mirc "zegt". Ik heb nu gescanned en alles geupdate. Hoe weet ik nu zeker of ik
virsuvrij ben. En ook hoe ben ik er aan gekomen en waar kan ik het vinden ? Ik kreeg wel een melding van Personal Firewall iets met svchost.exe. Maar nu ik gereboot ben en opnieuw gescanned heb, wil ik dus weten of ik "spam" vrij ben.
Graag hulp thanks

Verwijderd

ff mIrc op je PC reinstallen, je hebt waarschijnlijk een keer een stukje code getiept in miRc di zichzelf in de remote van mIrc pleurt

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Heeft weinig met je Windows te maken, dus move naar Software Algemeen :)

• aReaRe
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Daarnaast is het verstandig om de laatste versie (v6.12 of hoger) te installeren aangezien er in oudere versie's een veiligheids lek zit.

Zie www.mirc.com

Nu probleem 2:

Installeer Adaware (www.lavasoft.de) eens en ga je systeem testen op spyware en andere troep.

En als laatste testen of je open met je poorten staat kan je hier testen www.grc.com

suc6 met bughunting :)

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

• LeKKeRVaaG
  • Laatst online: 09-12-2023

LeKKeRVaaG

Ik doe aan Crea Doe aan doe ik

Topicstarter
ja ad-aware heb ik ook al gebruikt. Maar hoe kan het dat je spamt terwijl je het niet ziet. Iemand ook ervaring met dit virus, hoe heet dit virus precies ?

Verwijderd

is te verhelpen door update te trekken van www.mirc.com , je kreeg er als het goed is ook een bericht van tijdens het opstarten of een PM van een bot, je hebt virus vat bare versie ofzo :>

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
LeKKeRVaaG schreef op 19 december 2003 @ 17:03:
ja ad-aware heb ik ook al gebruikt. Maar hoe kan het dat je spamt terwijl je het niet ziet. Iemand ook ervaring met dit virus, hoe heet dit virus precies ?
Bekijk [rml]*[ irc] nieuw virus; pas op met openen links naar plaatjes *[/rml] even :)
Pagina: 1