Toon posts:

Draagbare radio tom-tec

Pagina: 1
Acties:
  • 91 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

bij t kruidvat heb ik vandaag een draagbare radio in de aanbieding gezien. het is er eentje die cd's, cd-r's en cd-rw's afspeelt. weet iemand of dit een beetje betrouwbaar spul is en de kwaliteit? komt er geluid uit die boxen wat t horen aan is?! of weet iemand de site van tom-tec..?
ennuh...die radio is niet voor gezellig op mn kamertje...maar als radio om mee te nemen met mn vriendengroep met vakanties en weekendjes weg etc...dus t hoeft geen superdelux wereld apparaat te zijn? is dit iets?! de site van hun zou ook al heel fijn zijn..
bedankt

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Ik heb met een paar lui vorige zomer ook dat ding gekocht voor op vakantie. Na 3 dagen pakte 'ie nauwelijks cd's meer en na 5 dagen helemaal niet meer. Gelukkig zat er ook een radio op, maar na 1,5 week was de maximale geluidssterkte die daaruit kwamt geminimaliseerd. Je kon 'm wel leuk van de 10e verdieping gooien.

Ik moet hier wel bij vermelden dat we dat ding niet met fluwelen handschoentjes hebebn aangepakt, maar ook weer niet extreem grof. Ging dus gewoon veel te snel kapot, baggerding dus.

Ik zie dat je 'm zelf ook mee wil sjouwen overal naartoe; niet kopen dus!

[ Voor 35% gewijzigd door sdomburg op 19-12-2003 16:35 ]

Verwijderd

Topicstarter
hmm..dat belooft dus niet veel goeds....
is dat hele merk prut?
en heb je misschien een ander idee...wat is een redelijk ding die voor vakanties/weekendjes weg goed is?
hij moet dus gewoon goed geluid geven...cd's, cd-r's afspelen en als t ff kan op batterijen en op netvoeding. voor ongeveer 90/100 euro?
heeft iemand een mooi apparaat in gedachten..of misschien te koop :)

• mentalmadnizz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:33

mentalmadnizz

Deze nick was hip in de 90's.

Goed geluid kun je helemaal niet verwachten van dat ding. Ze kosten heel weinig maar klinken gewoon helemaal niet. Spaar nog even door en koop een mooie sony/philips/panasonic/jvc ofzo. Dat zal echt veel beter klinken.

Turbo Turbo!! | www.analogaudio.nl

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:09

JvS

Ik heb hem zelf ook

speciaal voor alle blokker, kruidvad, aldi, lidl en dat soort dingen hebben we dit topic:
[rml]Tweewekelijkse Aldi en LIDL aanbiedingen [ Deel V][/rml]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.