Goedemiddag allen,
Ik heb een probleem met medal of honor allied assault:
Ik heb vanmiddag een nieuw toetsenbord gekocht (Logitech internet navigator SE)
Zoals al jullie mohaa verslaafden wel weten is het erg handig om gebruik van de zogenaamde keybindings om schuin te lopen, met dit nieuwe toetsenbord gaat dit echter niet meer, het is alleen nog maar mogelijk om maximaal 2 toetsen tegelijk in te drukken tijdens het spelen.
Een vriend van me heeft deze trubbels ook al een hele tijd, maar als hij dan toch probeert te keybinden gaat zijn moederbord piepen, bij mij is dit niet het geval.
Ik heb zelf de volgende dingen geprobeerd om het probleem te verhelpen:
- Downloaden van de laatste drivers
- Toetsenbord ook geprobeerd aan te sluiten op USB
Dit mocht allebei helaas niet baten.
Is er iemand die dit probleem ook heeft en is er een remedie voor? Het is natuurlijk geen ramp om niet te kunnen keybinden maar ik ben het zo natuurlijk wel gewend.
Alvast bedankt.
Ik heb een probleem met medal of honor allied assault:
Ik heb vanmiddag een nieuw toetsenbord gekocht (Logitech internet navigator SE)
Zoals al jullie mohaa verslaafden wel weten is het erg handig om gebruik van de zogenaamde keybindings om schuin te lopen, met dit nieuwe toetsenbord gaat dit echter niet meer, het is alleen nog maar mogelijk om maximaal 2 toetsen tegelijk in te drukken tijdens het spelen.
Een vriend van me heeft deze trubbels ook al een hele tijd, maar als hij dan toch probeert te keybinden gaat zijn moederbord piepen, bij mij is dit niet het geval.
Ik heb zelf de volgende dingen geprobeerd om het probleem te verhelpen:
- Downloaden van de laatste drivers
- Toetsenbord ook geprobeerd aan te sluiten op USB
Dit mocht allebei helaas niet baten.
Is er iemand die dit probleem ook heeft en is er een remedie voor? Het is natuurlijk geen ramp om niet te kunnen keybinden maar ik ben het zo natuurlijk wel gewend.
Alvast bedankt.