Beste Bezoekers,
Nogmaal mijn post, omdat ik vergat [PHP] voor de titel te zetten,
normaal doe ik het altijd, SORRY, vergeten. Kan gebeuren, dacht er meteen aan toen ik op submit drukte, vind het weliswaar zielig dat er meteen een slotje op komt... Ben een trouwe bezoeker van GoT, jammer. Genoeg over dit.
Ik probeer een naam van een plaatje + extensie te saven in db, maar lukt niet. Naam komt er wel in te staan maar extensie niet.
Ziet iemand wat ik fout doe? Wie kan mij op weg helpen?
Thnks!
Nogmaal mijn post, omdat ik vergat [PHP] voor de titel te zetten,
normaal doe ik het altijd, SORRY, vergeten. Kan gebeuren, dacht er meteen aan toen ik op submit drukte, vind het weliswaar zielig dat er meteen een slotje op komt... Ben een trouwe bezoeker van GoT, jammer. Genoeg over dit.
Ik probeer een naam van een plaatje + extensie te saven in db, maar lukt niet. Naam komt er wel in te staan maar extensie niet.
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| $extx = split('.', $_FILES['image']['type']); $ext1 = $extx[(sizeof($extx)-1)]; if ($tmpfile1 != ""){ echo file_copy("$tmpfile1", "../images/db/", "imageactie$id_actie.$ext1", 1, 1); $query = "update toff_actie set image='imageactie$id_actie.$ext1' where id_actie=$id_actie"; mysql_query($query); } |
Ziet iemand wat ik fout doe? Wie kan mij op weg helpen?
Thnks!