Toon posts:

T for Telecom en reparatietijd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

14 november jl. een Nokia 6310i gekocht met 2 jaar abonnement bij T for Telecom. Daarbij heb ik ook een GOLD verzekering afgesloten. In de polisvoorwaarden lees ik dat ik na 10 werkdagen recht heb op een vervangend toestel. Gisteren is mijn toestel kapot gegaan, hij kan niet meer aangezet worden, ondanks volle batterij.
Hoe is jullie ervaring met reparatietijden van Nokia en deze winkel? Mijns inziens moet de winkel mij, los van de verzekering, toch een leentoestel kunnen geven? Gelukkig heb ik nog een oude Nokia 3310, die doet het alweer een paar jaar!
Alvast bedankt :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 december 2003 @ 16:02:
Hallo mensen,

14 november jl. een Nokia 6310i gekocht met 2 jaar abonnement bij T for Telecom. Daarbij heb ik ook een GOLD verzekering afgesloten. In de polisvoorwaarden lees ik dat ik na 10 werkdagen recht heb op een vervangend toestel. Gisteren is mijn toestel kapot gegaan, hij kan niet meer aangezet worden, ondanks volle batterij.
Hoe is jullie ervaring met reparatietijden van Nokia en deze winkel? Mijns inziens moet de winkel mij, los van de verzekering, toch een leentoestel kunnen geven? Gelukkig heb ik nog een oude Nokia 3310, die doet het alweer een paar jaar!
Alvast bedankt :)
Je kunt voor een Nokia reparatie ook naar een Nokia service point. Dat zijn dealers met een reparatie afdeling in huis. T for Telecom heeft dit niet en moet die dus naar een gecertificeerde reparateur sturen. Voor Nokia duurt dit tussen de 1,5 en 4 weken. Maar als je toestel gewoon binnen de garantie valt kan zo'n servicepoint veel sneller helpen. Op club.nokia.nl kun je vinden waar deze zijn.

Het helpt dan ook als je lid bent van club Nokia. Zo'n servicepoint moet je dan wel helpen.

Die verzekering is pas nuttig in het 2de jaar of als je telefoon in het water dondert ofzo.

Gewoon lekker naar een servicepoint gaan. Of bij T4t inleveren.

Ze hoeven overigens geen leentoestel te geven. Het zou mooi zijn en ik herinner me dat ze het ooit hebben gedaan, maar daar was teveel gedonder mee. Als je een toestel koopt daar ga je ook akkoord met de regels van de winkel. Regels zoals, ruilingen, reparaties, garantie etc.

Verwijderd

Topicstarter
Ja das wel waar. Ik ga eens kijken bij die club Nokia.

Bedankt :)