Beste lezer,
onder windowsXP-pro heb ik een dvd-speler.
Sinds enige tijd doet deze ( van Lite-on ) het niet meer, maar kan ik 'm wel zien in het apparaatbeheer. Echter staat er dan een rood kruis doorheen.
Als ik met de rechtermuisknop klik op het icoontje van die DVD-speler en dan eigenschappen kies, heb ik de mogelijkheid om op de knop "Apparaat inschakelen" te klikken.
Dat doe ik dan natuurlijk. De wizard "Apparaatproblemen oplossen" wordt gestart en als ik op Volgende klik (wanneer windows het apparaat wil gaan inschakelen), krijg ik zonder enig moment geduld te hoeven hebben de melding:
"Windows kan dit apparaat niet inschakelen."
In het statusventertje van het eigenschappenvenster staat:
Het apparaat is uitgeschakeld. (Code 22)
Klik op Apparaat inschakelen om dit apparaat in te schakelen.
Maar goed dat werkt dus niet. Wie kan mij helpen?
Groet
onder windowsXP-pro heb ik een dvd-speler.
Sinds enige tijd doet deze ( van Lite-on ) het niet meer, maar kan ik 'm wel zien in het apparaatbeheer. Echter staat er dan een rood kruis doorheen.
Als ik met de rechtermuisknop klik op het icoontje van die DVD-speler en dan eigenschappen kies, heb ik de mogelijkheid om op de knop "Apparaat inschakelen" te klikken.
Dat doe ik dan natuurlijk. De wizard "Apparaatproblemen oplossen" wordt gestart en als ik op Volgende klik (wanneer windows het apparaat wil gaan inschakelen), krijg ik zonder enig moment geduld te hoeven hebben de melding:
"Windows kan dit apparaat niet inschakelen."
In het statusventertje van het eigenschappenvenster staat:
Het apparaat is uitgeschakeld. (Code 22)
Klik op Apparaat inschakelen om dit apparaat in te schakelen.
Maar goed dat werkt dus niet. Wie kan mij helpen?
Groet