Toon posts:

ati 9600 niet herkend door atiflash

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
help, ik wilde mijn ati 9600 non pro flashen naar 9600 pro. bios had ik wel gevonden, maar voordat ik het ga flashen wil ik mijn origenele bios eerst opslaan.

ik heb het door commando

atiflash -s 0 savebios.bin

maar het werkt niet, toen had ik commando lezen naar ati kaarten gedaan. maar atiflash kon het niet vinden. raar.

heeft iemand ooit dezelfde probleem gehad? met 9500 was het geen probleem.

Verwijderd

Euhhhhhh, volgens mij weet je het nog niet, maarreh.....

DE 9600 non-pro is niet te modden naar 9600 PRO!!!

Doe geen moeite

Verwijderd

9600nonpro naar 9600pro is alleen een kwestie van overklokken. Geen speciale bios nodig, en je kunt het met de Omega drivers of Radeontor/Rivatuner instellen.

Als je toch wilt flashen, save dan eerst je bios en gebruik het juiste ID nummer.

• -Pi-air-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-08 18:22
IK had gelezen dat het met atiflash niet goed werkte, en dat je flashrom moet gebruiken. (edit: dit geldt alleen voor sapphire kaarten) Ik heb ook een 9600 non pro die is niet echt goed te overclocken. I.I.G. niet in windows met verschillende programma's, behalve met catalist 3.4 drivers. of met de omega drivers. Anders moet het in de bios van de kaart, d.m.v. je eigen bios aan te passen (weinig 9600 bios'en te vinden)

[ Voor 10% gewijzigd door -Pi-air- op 20-12-2003 09:49 ]

Verwijderd

Topicstarter
hmmm ok, dus 9600 is niet te modden naar 9600pro. Dan maar overclocken, welke programma zijn er voor 9600? zoals jullie misschien al weten, 9600 is gelockt voor kloksnelheden.

zijn daar wel software matige mod voor?