Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Verwijderd
I see dead pixels...
Werd haast doof.
Heb nu een wat simpelere fan in hangen, is stiller, en geeft maar een heel klein beetje minder cfm's
Ik heb ook de addtronics en ik heb een delta 120 gewoon op 7v aangesloten.
Nu hoor ik hem niet meer boven mijn fop-32 uit
De case temp is bij mij nu ook altijd onder de 30graden.
dat wordt gemaakt met variabele weerstanden
zie www.virtualhideout.net
Denon AVR-X2800H, Quadral Amun Mk.III, Technics SL-7, DIY PhonoPre, AT-152LP / 4.225kW Heckert Solar / SMA 3.0-1AV-41 / Kia e-Niro 64kWh First Edition
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Verwijderd
En 's nachts ?Op zondag 10 december 2000 11:42 schreef Kit het volgende:
Muziekje bij opzetten
Verwijderd
Verwijderd
Deze kit bestaat uit 2 lagen; te weten een ant-dreunlaag en een geluids-isolerende foamlaag.
Verwijderd
of ipv 80mm fans 120mm fans gebruiken, een 120mm fan verplaatst meer lucht dan twee 80 mm fans en is nog stiller ook:)
Hoe laat jij hem dan op 7v lopen..??Op zondag 10 december 2000 09:26 schreef Dromer het volgende:
Je zou ook kunnen overwegen om ze op 7v aan te sluiten.
Ik heb ook de addtronics en ik heb een delta 120 gewoon op 7v aangesloten.
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Verwijderd
Dan zijn de meeste met andere bezigheden bezigOp zondag 10 december 2000 12:07 schreef Lord_NikoN het volgende:
[..]
En 's nachts ?
Sommige dingen moet je geloven om ze te kunnen zien. http://www.becreative.nu/
Verwijderd
Ik kan nu kiezen : Uit, 5 volt, 7 volt of 12 volt.... is wat gesoldeer maar dan heb je ook wat!
Heb ik ook, fans aan bij het Quaken, fans uit bij de MP3tjes.
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
maar wat maakt het uit?! als je ze op 5,7 of 12 kan laten draaien?!
5 volt hoor je ze niet 7 een beetje en 12 nou ja ga maar na!
traploos regelbaar is iets meer gekloot! en met leds werken gaat wat moeilijker!
Verwijderd
ik doet het gewoon met van die draaischakelaars..... lijkt dus op traploos maar ist niet!.....
Ik wil ook wel eens weten hoe je het hele zooitje traploos instelt.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd
maar het is niet zo van ow een potmetertje er tussen en klaar!
ik ga wel ff zoeken naar een schematje...ben nu zelf ook wel benieuwd!