LG 8x dvdbrander concurrent voor Lite-on

Pagina: 1
Acties:

• Sharkey
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-01 19:12

Sharkey

Overklokken gaat nooit te ver.

Topicstarter
Ik wou dit toch even met mijn medetweakers delen:

Ik kwam een leuke 8 speed dvdbrander van LG tegen als een leuke concurrent voor de LiteOn LDW-811S. Het gaat hierbij om de LG GSA4081BB.

Heb zelf altijd de cd/rw brander gebruikt van LG en heb daar goede ervaringen mee!
Kan er alleen niet achter komen of de 8 speed voor DVD+R geldt, echter moet dit haast wel zo zijn.
Exacte specs. kan ik echter niet vinden. Na uitgebreid te hebben gegoogled (nieuw werkwoord toch?) kon ik niet 1 ding vinden. Ook niet op de site van LG.

Hoe kwam ik er dan op?? Op de site http://www.miqro.nl

Daar kijk ik geregeld op en bestel ik wat, zodoende.
Deze nieuwe LG lijkt mij een aardig alternatief voor de LiteOn zeker voor de prijs.

Als iemand wat meer specs weet, hoor ik dat graag.

Overclocking, over and over again.

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Killed_the_cpu schreef op 19 december 2003 @ 15:05:
Kan er alleen niet achter komen of de 8 speed voor DVD+R geldt, echter moet dit haast wel zo zijn.
Exacte specs. kan ik echter niet vinden. Na uitgebreid te hebben gegoogled (nieuw werkwoord toch?) kon ik niet 1 ding vinden. Ook niet op de site van LG.

Jaja... nou, 1 blik op de site en was er binnen enkele seconden achter dat deze LG zowel + als - ondersteunt. Dus óf je kan absoluut niet zoeken, óf je werkt zelf bij Miqro? :X

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

support dit kreng ook weer DVDram zoals zijn kleinere broertje? Dan heb je echt een ultieme allesfikker :D
bovendien heb ik sowieso meer vertrouwn in LG dan in Lite-on

• Sharkey
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-01 19:12

Sharkey

Overklokken gaat nooit te ver.

Topicstarter
Zo bedoel ik dat ook niet. Snap ook wel dat de brander + en - ondersteund KillerBee! Echter 8x voor alleen de plus leek mij ook logisch, maar wist niet zeker.

Btw ligt de snelheidstoename voor de -R nu helemaal stil?

Inderdaad als deze drive ook nog DVD-Ram zou ondersteunen is dat echt leuk voor de permanente backup.

Overclocking, over and over again.

Verwijderd

Killed_the_cpu schreef op 19 december 2003 @ 15:05:
Ik wou dit toch even met mijn medetweakers delen:

Ik kwam een leuke 8 speed dvdbrander van LG tegen als een leuke concurrent voor de LiteOn LDW-811S. Het gaat hierbij om de LG GSA4081BB.

Heb zelf altijd de cd/rw brander gebruikt van LG en heb daar goede ervaringen mee!

Daar kijk ik geregeld op en bestel ik wat, zodoende.
Deze nieuwe LG lijkt mij een aardig alternatief voor de LiteOn zeker voor de prijs.

Als iemand wat meer specs weet, hoor ik dat graag.
Ik heb op een Duitsesite wat verder info gezien betreft deze 8x DVDbrander van LG.
1.Hij ondersteunt net zoals ze langzamere broertje ook DVD-ram op 3x.
2.Hij kan helaas alleen DVD+ op 8x branden, voor de DVD-variant is 4x het maximale limiet i.pv NEC 2500 die DVD- waarschijnlijk ook op 8x kan branden.

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Hoe verhoud zich in het algemeen de lite-on zich tov de lg. Ik wilde namelijk de Lite-on halen voor 119 bij PCGlobe (is de laagste prijs, hoewel deze niet in de pricewatch staat en ik deze ook niet kan invoeren), maar nu komt bij de makro voor 129 de LG in de aanbieding.... En ik neig daar wel een beetje na. Oke, ze weten daar niets van computers, maar met garantie en dat soort dingen doen ze over het algemeen ook niet moeilijk. Enne die lite-on kan DVD-ram branden, maar zijn daar nog disks voor te krijgen dan? En kan iets of iemand die dan ook afspelen?

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-03 13:20

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Ik ben eigenlijk ook op zoek naar een DVD-brander.
Nu kom ik ook het merk MSI tegen bij MyCom, de prijs en specs bevalen me wel alleen kan nergens reviews vinden, heb gezocht op Tweakers.net en met Google..
Misschien dat iemand mij de juiste richting kan wijzen, of vertellen of deze überhaupt de moeite waard zijn?

Zit aan één van deze 2 te denken;

Keuze 1; DR4-A
Review gevonden!

Keuze 2; DR8-A

[ Voor 10% gewijzigd door i2Paq op 14-01-2004 12:28 ]

• Nulnulnix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-09-2025

Nulnulnix

BOFH

Mja LG concurent van LiteOn? Wat dacht je van

NEC ND-2500A voor 145.00 € bij computer Cash & Carry (in Aken).
Website: http://www.computer-cash-carry.de

Leuk apparaatje en niet te gek duur.

Meer specs:
NEC ND-2500A BULK +R/+RW/-R/-RW

DVD-R 8x / -RW 4x
DVD+R 8x / +RW 4x
CD-R 32x / CD-RW 16x
DVD-ROM 12x / CD-ROM 40x / 2MB Buffer

Daarnaast is LG feitelijk Philips en Philips is nu niet direct het beste. Concurrentie? Dacht het niet. LiteOn is qualitatief beter dan LG.

[ Voor 18% gewijzigd door Nulnulnix op 14-01-2004 10:08 ]

We have just one world, but we live in different ones...

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Heb al een lite-on gekocht.... Was goedkoper.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Pagina: 1